Trullinkaasu
Well-known member
Onpas Viivi hakoteilla.."Ensin tapan sen, sitten kidutan"Olga sanoi:
Louskutusta on monenlaista.
Onpas Viivi hakoteilla.."Ensin tapan sen, sitten kidutan"Olga sanoi:
Louskutusta on monenlaista.
Löysin aamulla ojanpenkalle käyttämättömänä hylätyn huumorintajun. Onkohan se sun?Trullinkaasu sanoi:Onpas Viivi hakoteilla.."Ensin tapan sen, sitten kidutan"
Pakko tunnustaa, että pidän suuresti Viivistä ja Wagnerista. Tuo oli jotenkin erityisen onnistunut ja nauroin hetken ääneen.OoPee sanoi:Oli muuten tasan ensimmäinen Viivi ja Wagner, joka vähän nauratti
Löysin aamulla ojanpekalle käyttämättömänä hylätyt aivot. Onkohan ne sun?Ace17 sanoi:Löysin aamulla ojanpenkalle käyttämättömänä hylätyn huumorintajun. Onkohan se sun?
OoPeen?Trullinkaasu sanoi:Voihan taivaiden talikynttilät. Ette ikinä arvaa, kenen näin Vantaan K-Kaupassa.
:eek!:
Olihan Aliens 2:ssa joku marine-naikkonen huutamassa, että: "Jos kuolet, niin tapan sinut!"Trullinkaasu sanoi:Onpas Viivi hakoteilla.."Ensin tapan sen, sitten kidutan"
Huomasin ja raportoin myös minä. Niin, ja oli spämmi hävinnyt kun tarkistin asian viestin lähettämisen jälkeen.Runar ja Kyllikki sanoi:Ihalitavan nopeaa toimintaa modeilta. Tuota äskeistä forumille ilmestynyttä spämmiä tusakin kovikaan moni ehti edes havaita. :thumbup:
Kerkesin sen jo raportoida modeille, mutta uskon että se ehdittiin poistaa jo siinä vaiheessa kun olin raporttia väsäämässä. :thumbup:
Sinähän opit, veliseni! :thumbup:OoPee sanoi:Oli muuten tasan ensimmäinen Viivi ja Wagner, joka vähän nauratti
Ei ehkä opi enää, jos jatkat.Olga sanoi:Sinähän opit, veliseni! :thumbup:
Täytyy jatkaa ponnisteluja. :wink:
Trullinkaasu sanoi:Onpas Viivi hakoteilla.."Ensin tapan sen, sitten kidutan"
Jos Juballakin meni 50000 skrippiä, ennen kuin lähti homma skulaamaan.OoPee sanoi:Oli muuten tasan ensimmäinen Viivi ja Wagner, joka vähän nauratti
OON SHERLOK ENKÄ MIKÄÄ AINSTAINI!!!!1111Moe Szyslak sanoi:
No shit, Einstein.
Vai Rammsteini?Trullinkaasu sanoi:OON SHERLOK ENKÄ MIKÄÄ AINSTAINI!!!!1111
Rammstein on hyvää musaa, voemoe jos et osaa?Moe Szyslak sanoi:Vai Rammsteini?
Runar ja Kyllikki sanoi:Ihalitavan nopeaa toimintaa modeilta. Tuota äskeistä forumille ilmestynyttä spämmiä tusakin kovikaan moni ehti edes havaita. :thumbup:
Kerkesin sen jo raportoida modeille, mutta uskon että se ehdittiin poistaa jo siinä vaiheessa kun olin raporttia väsäämässä. :thumbup:
Paljonkohan sähkö maksaa jos kone on 24/7 päällä. Kyllä tosta vähän taitaa voitolle päästä, jos ei erikseen tarvi tietokoneita ostaa tuota tarkoitusta varten.- Lataa ohjelma, joka ei vie tehoja eikä sisällä mitää spywarea. Ohjelma vain vie hiukan nettiä, mutta rahaa tulee aina kun ohjelma on päällä.
Tunnissa tulee 0.15 senttiä.
Kaverilla on 4 konetta, niin se saa jo 5 egee päiväs
Ehkä ne koneet ei ole päällä kaksneljäseittemän..?VJR sanoi:Paljonkohan sähkö maksaa jos kone on 24/7 päällä. Kyllä tosta vähän taitaa voitolle päästä, jos ei erikseen tarvi tietokoneita ostaa tuota tarkoitusta varten.
Paitsi että 0,15snt*24h = 3,60 euroa, eli 4 koneella pitäis tienata 14,40 euroa. Ehkä ne loput menee johonki hävyksiin.
Kundit, tehän voitte vaihtaa ne päittäin ja kumpikin on tyytyväinenTrullinkaasu sanoi:Löysin aamulla ojanpekalle käyttämättömänä hylätyt aivot. Onkohan ne sun?
Sama. Työpäivä alkaa aina (tai no ei nyt ihan aina mutta lähes!) lukemalla hesarin webbisivuilta uusin V&W!Ace17 sanoi:Pakko tunnustaa, että pidän suuresti Viivistä ja Wagnerista. Tuo oli jotenkin erityisen onnistunut ja nauroin hetken ääneen.