OoPee
Nuori ikäisekseen
Kiitos tästä mieltä huojentavasta informaatiopläjäyksestä.Captain Howdy sanoi:Kilometreistä ei saa maileja, jos käyttää kertoimena 160:tä.
Kiitos tästä mieltä huojentavasta informaatiopläjäyksestä.Captain Howdy sanoi:Kilometreistä ei saa maileja, jos käyttää kertoimena 160:tä.
KYSEESSÄ ON PAKKO OLLA SUOMEN KUNKKU, URPO MARTIKAINEN!!!11burb sanoi:Päivän hoksaaminen:
Kun aikoinaan kymppiuutisten(?) loppukevennyksen, joka koski jotain lihavuuksia tai dieettejä, jälkeen miesselostaja kevensi kevennystä sanomalla "lihavat on lepposia, ne ei keksi kepposia", niin enpä tiennyt silloin että Seitsemän Seinähullua Veljestä on aikoinaan laulanut "Lihavat on lepposia, ei ne keksi muille kepposia..." mutta nyt siis tiedän.
Arvasin kyllä että jostain lurituksesta tuollainen selostajan esittämä runoelma voisi olla mutta nyt tiedän asiain oikean tolan.
Veikkaanpa, että eräs arvioija olisi itse kadonnut, jos arviontinsa olisi ollut päinvastainen...S.A sanoi:Paino on vaa'an mukaan vähän tippunut ja kaksoisleuka doubtful: ) erään arvioijan mukaan kadonnut.
Taisi olla Urpo, juu.Trullinkaasu sanoi:KYSEESSÄ ON PAKKO OLLA SUOMEN KUNKKU, URPO MARTIKAINEN!!!11
Oikeesti Upin läpät on hyvii kevennyksii mtv:n uutisis.. sen takii mä niit uutisii oikeesti katon, jos vaikka upi olis lukemas jaskaa.. :ahem:
Upille vielä pari peukkua! :thumbup: :thumbup:
:thumbup:S.A sanoi:Paino on vaa'an mukaan vähän tippunut ja kaksoisleuka doubtful: ) erään arvioijan mukaan kadonnut.
Kyllä minä nämä asiat tiedän.burb sanoi:Taisi olla Urpo, juu.
Jos multa kysytään, oli aika riskaabelia väittää mulla olleenkaan sellainen.Captain Howdy sanoi:Veikkaanpa, että eräs arvioija olisi itse kadonnut, jos arviontinsa olisi ollut päinvastainen...
Kiinnitit asiaan huomiota kun leukoja vetäessäsi joku laski vieressä: 2,4,6,8,...S.A sanoi:Jos multa kysytään, oli aika riskaabelia väittää mulla olleenkaan sellainen.
Itse asiassa mie menin viime yönä nukkumaan noihin aikoihin..Olga sanoi:Today, 05:26
Herätyyyyyyyyyyyyyyyyyys! Eipäs siellä nuquta enää, vaikka nuquttaisikin! :doubtful:
osta uus elämä, pena tarjoo!Ylen Sankia Priha sanoi:Itse asiassa mie menin viime yönä nukkumaan noihin aikoihin..
Miun viittoilemista ne usko.. oli vähän samantyylinen tilanne kuin tämä Rusinan. En vain jaksanut raportoida kun olisit kuitenkin vetänyt taas herneet.Runar ja Kyllikki sanoi:No ei ollut hyötyä.
Ne ei sun suunnan näyttelyistä välittäneet oikeesti yhtään mitään. Kyseisen "Masan" mukaan se on Suomessa ihan yleistä kansanhuvia olla karkulaisen puolella ja näyttää väärää suuntaa, jos poliisilla on suunta hakusessa. Ne poliisit meni just siihen suuntaan mihin vaisto vei, riippumatta siitä mihin päin sinä osoittelit. Korkeintaan olivat vähän vittuuntuneita että "Taas noita perkeleen viittoilijoita kun yrittää sotkea".
Kiitos, vanha käy ja kukkuu vielä. Lomalla ei katsella kelloa.Trullinkaasu sanoi:osta uus elämä, pena tarjoo!
Hyvä että vanha käy vielä. :ahem:Ylen Sankia Priha sanoi:Kiitos, vanha käy ja kukkuu vielä. Lomalla ei katsella kelloa.
Pallo se oli, vaikka ensin epäilin nyt siellä on se uhvo.Il Tempo Gigante sanoi:Melkoisesti pelästyin tovi sitten pyöräillessä. Yht'äkkiä kuului puhinaa, kuin vihaisen lehmän uloshengitys.
Katsoin ympärilleni, mutta mitään erikoista ei näkynyt. Luulinpa todellakin, notta minuun on säännöistä poiketen, langetettu vähintään Moow ja Kahma samanaikaisesti.
Onneksi asialle oli loppujenlopuksi luonnollinen selitys.