Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

burb

.
Päivän hoksaaminen:
Kun aikoinaan kymppiuutisten(?) loppukevennyksen, joka koski jotain lihavuuksia tai dieettejä, jälkeen miesselostaja kevensi kevennystä sanomalla "lihavat on lepposia, ne ei keksi kepposia", niin enpä tiennyt silloin että Seitsemän Seinähullua Veljestä on aikoinaan laulanut "Lihavat on lepposia, ei ne keksi muille kepposia..." mutta nyt siis tiedän.
Arvasin kyllä että jostain lurituksesta tuollainen selostajan esittämä runoelma voisi olla mutta nyt tiedän asiain oikean tolan.

Trullinkaasu

Well-known member
burb sanoi:
Päivän hoksaaminen:
Kun aikoinaan kymppiuutisten(?) loppukevennyksen, joka koski jotain lihavuuksia tai dieettejä, jälkeen miesselostaja kevensi kevennystä sanomalla "lihavat on lepposia, ne ei keksi kepposia", niin enpä tiennyt silloin että Seitsemän Seinähullua Veljestä on aikoinaan laulanut "Lihavat on lepposia, ei ne keksi muille kepposia..." mutta nyt siis tiedän.
Arvasin kyllä että jostain lurituksesta tuollainen selostajan esittämä runoelma voisi olla mutta nyt tiedän asiain oikean tolan.
KYSEESSÄ ON PAKKO OLLA SUOMEN KUNKKU, URPO MARTIKAINEN!!!11

Oikeesti Upin läpät on hyvii kevennyksii mtv:n uutisis.. sen takii mä niit uutisii oikeesti katon, jos vaikka upi olis lukemas jaskaa.. :ahem:

Upille vielä pari peukkua! :thumbup: :thumbup:

Estate

Well-known member
Paino on vaa'an mukaan vähän tippunut ja kaksoisleuka :)doubtful: :confused: ) erään arvioijan mukaan kadonnut.

Captain Howdy

Well-known member
S.A sanoi:
Paino on vaa'an mukaan vähän tippunut ja kaksoisleuka :)doubtful: :confused: ) erään arvioijan mukaan kadonnut.
Veikkaanpa, että eräs arvioija olisi itse kadonnut, jos arviontinsa olisi ollut päinvastainen...

burb

.
Trullinkaasu sanoi:
KYSEESSÄ ON PAKKO OLLA SUOMEN KUNKKU, URPO MARTIKAINEN!!!11

Oikeesti Upin läpät on hyvii kevennyksii mtv:n uutisis.. sen takii mä niit uutisii oikeesti katon, jos vaikka upi olis lukemas jaskaa.. :ahem:

Upille vielä pari peukkua! :thumbup: :thumbup:
Taisi olla Urpo, juu.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
S.A sanoi:
:thumbup:

Tässä pitää itsekin ihan tosissaan ryhdistäytyä ja olla HUIPPUKUNNOSSA ens kesänä jos meinaa kisata.:ahem:

Estate

Well-known member
Captain Howdy sanoi:
Veikkaanpa, että eräs arvioija olisi itse kadonnut, jos arviontinsa olisi ollut päinvastainen...
Jos multa kysytään, oli aika riskaabelia väittää mulla olleenkaan sellainen. :rolleyes:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
S.A sanoi:
Jos multa kysytään, oli aika riskaabelia väittää mulla olleenkaan sellainen. :rolleyes:
Kiinnitit asiaan huomiota kun leukoja vetäessäsi joku laski vieressä: 2,4,6,8,...:rolleyes:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Runar ja Kyllikki sanoi:
No ei ollut hyötyä.
Ne ei sun suunnan näyttelyistä välittäneet oikeesti yhtään mitään. Kyseisen "Masan" mukaan se on Suomessa ihan yleistä kansanhuvia olla karkulaisen puolella ja näyttää väärää suuntaa, jos poliisilla on suunta hakusessa. Ne poliisit meni just siihen suuntaan mihin vaisto vei, riippumatta siitä mihin päin sinä osoittelit. Korkeintaan olivat vähän vittuuntuneita että "Taas noita perkeleen viittoilijoita kun yrittää sotkea".
Miun viittoilemista ne usko.. oli vähän samantyylinen tilanne kuin tämä Rusinan. En vain jaksanut raportoida kun olisit kuitenkin vetänyt taas herneet.

Tosin mulla oli siinä tilanteessa virkapuku päällä, saattoi ehkä vaikuttaa.. :eek:

Trullinkaasu

Well-known member
On muuten yöllä helvetin kivuliasta nukkuu, kun on niin juisin kuuma. Peiton heitin jo takkaan. Se näissä lämpimissä keleissä on huonoa. :thumbdown

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Il Tempo Gigante sanoi:
Melkoisesti pelästyin tovi sitten pyöräillessä. Yht'äkkiä kuului puhinaa, kuin vihaisen lehmän uloshengitys.

Katsoin ympärilleni, mutta mitään erikoista ei näkynyt. Luulinpa todellakin, notta minuun on säännöistä poiketen, langetettu vähintään Moow ja Kahma samanaikaisesti.

Onneksi asialle oli loppujenlopuksi luonnollinen selitys.
Pallo se oli, vaikka ensin epäilin nyt siellä on se uhvo.

Trullinkaasu

Well-known member
Teille, jotka epätoivoisesti käyttävät tällaisia turhuuksia!

EDIT: Tais olla liian raju juttu modelle, (antille) kun tuhosi lähteeni heti. :) :) :)