Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Jacques sanoi:
Ne on noi motoristiti KAIKKI just tollaisia! Hurjastelevat jalkakäytävillä, pakenevat poliisia ja sitten vielä hässivät kuin kanit!
Tälläkin riemuidiootilla oli takana rekisterikilpi. Eikö ne tajua, että poliisiautoissa on sellainen kiva kamera johon tallentuu rekkari?

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Juskanen sanoi:
Poltin selkäni tänään :(
Hiehoa! Meillä taas oli töissä äsken kahvitilaisuus ja kuinka ollakaan sain kupillisen kahvia syliini. Onneksi on vaalea hame. Mukava lähteä tästä kotiin, kun kuivuu hieman hitaasti. Onneksi se oli kuitenkin etupuolella ja ihan helmaan asti, muuten joku voisi luulla, että on unohtunut vessakeikka. :eek:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Trullinkaasu sanoi:
En oo kyllä koskaan ymmärtäny noita auringonpalvojia.. no kaikkea ei tarvitse aina ymmärtää/tietää.

Niin, poltit vahingossa?
Kolme tuntia rannalla vaan oli kai liian paljon. Luin kirjaa ja uin. En mä nyt varsinaisesti suunnitellut tietentahtoen polttavani itseäni :rolleyes:

Trullinkaasu

Well-known member
Juskanen sanoi:
Kolme tuntia rannalla vaan oli kai liian paljon. Luin kirjaa ja uin. En mä nyt varsinaisesti suunnitellut tietentahtoen polttavani itseäni :rolleyes:
3h rannalla kuulostaa ainakin minun korviin paljolta.. :D

Tiedä näitä.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Heh, äsken kauppareissulla oli melko koominen näky paikallisen huoltamon pihalla: Viimisen päälle teinituunkintyyliin rakennettu arviolta 10-12-vuotta vanha avomallinen Audi. Oli kiiltävää, jumalattoman isoa vannetta ja matalaprofiilikumia, syvän violettista jekkuväritystä pinnassa ja stereot pumppas basson jytkettä. Ja kuskina arviolta 60-vuotias päälaelta kalju äjjä. :D

Edit: Tosin tohon tyyliin rakennetut autot kera stereoista kuuluvan basson pumppauksen ovat tosi koomisia muutenkin, mutta tuohon autoon täysin sopimaton vanha ukko vielä kruunasi koomisuuden.

Viimeksi muokattu:

Trullinkaasu

Well-known member
Runar ja Kyllikki sanoi:
Heh, äsken kauppareissulla oli melko koominen näky paikallisen huoltamon pihalla: Viimisen päälle teinituunkintyyliin rakennettu arviolta 10-12-vuotta vanha avomallinen Audi. Oli kiiltävää, jumalattoman isoa vannetta ja matalaprofiilikumia, syvän violettista jekkuväritystä pinnassa ja stereot pumppas basson jytkettä. Ja kuskina arviolta 60-vuotias päälaelta kalju äjjä. :D
Se oli varmaan ollu Pimp my ride -ohjelmassa. Ei se ukko muuten mitään virittelis. :D Oisko sulla Karjalainen tää juttu ihan kuvan kerana? Et tietenkää tajunnu ottaa kuvaa.. :confused:

Knoukka

Well-known member
Runar ja Kyllikki sanoi:

Edit: Tosin tohon tyyliin rakennetut autot kera stereoista kuuluvan basson pumppauksen ovat tosi koomisia muutenkin, mutta tuohon autoon täysin sopimaton vanha ukko vielä kruunasi koomisuuden.
Jahas, Matxiltakin lähteny sitten tukka.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Juskanen sanoi:
Ilmeisesti et uinut ainakaan koiraa? :eek:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Runar ja Kyllikki sanoi:

Haluatko asian tiimoilta kriisiapua ?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:

Äijän ikioma Opel Astra vm. 1998 oli hajonnu ja joutu lainaamaan pojaltaan viritetyn avoaudin kauppareissulle, olis muuten ajannu fillarilla, mutta oli takavanne kahdeksikolla ja iskiaskin vaivas. Häpes koko kauppamatkan arvaten kaikkien kuitenkin kuvittelevan auton kuuluvan hänelle. Ei reppana osannu pistää edes niitä pojan reteoita hiljaiselle, toivoi vaan hartaasti ettei kukaan tuttu satu näkemään :(

Sä oot Runar paha ihminen :thumbdown

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Hiehoa! Meillä taas oli töissä äsken kahvitilaisuus ja kuinka ollakaan sain kupillisen kahvia syliini. Onneksi on vaalea hame. Mukava lähteä tästä kotiin, kun kuivuu hieman hitaasti. Onneksi se oli kuitenkin etupuolella ja ihan helmaan asti, muuten joku voisi luulla, että on unohtunut vessakeikka. :eek:
Näppäränä tyttönä sä voit pyöräyttää sen tahran sinne takapuolelle, niin eipä näe vastaantulijat vahinkoa.:thumbup:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Sä oot Runar paha ihminen :thumbdown
Mä olin HYVÄ ihminen. Mulla ois ollut mahdollisuus ottaa kuva siitä äjjästä, mutta ei tullut mieleenkään sellanen kuvalla varustettu julkinen nolaus. :ahem: :thumbup:

Thunder

Vihan aiheuttaja
Olga sanoi:
Kiljusen katse kirkastui
8.8.2007 07:01

Kansanedustaja Kimmo Kiljunen (sd) on korjauttanut heinäkuussa silmäluomensa plastiikkakirurgilla, koska roikkuvat luomet olivat pitkään kaventaneet hänen näkökenttäänsä.

Kiljunen on tyytyväinen siitä, että leikkaus tuli tehtyä. Plastiikkakirurgi voi hänen mukaansa myös aidosti auttaa.

Neljästä viillosta kaksi näkyi vielä arpina kulmakarvojen yläpuolella.

- Täsmälleen: katse on kirkastunut. Silmien alueella on vielä pikkuisen arkuutta ja aamuisin turvotusta, Kiljunen selvitti.
Katse kirkastui kiljulla? Höpöhöpö, Lasolia vetänyt varmat päälle!:D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mä olin HYVÄ ihminen. Mulla ois ollut mahdollisuus ottaa kuva siitä äjjästä, mutta ei tullut mieleenkään sellanen kuvalla varustettu julkinen nolaus. :ahem: :thumbup:
Niin ja olisithan sä voinnu vetästä sitä ihan piruuttas vielä turpaankin.

Vähällä pääsi, itteasiassa sais olla kiitollinen sulle, tuskin kuitenkaan osaa arvostaa. Kiittämätön mulkku! :thumbdown