Knoukka tuli kaapista ryminälläKnowHow sanoi:Tänä aamuna minulle selvisi aivan helvetin suuri elämänmuutos!!! Ja haaveiden suuntaan! Aivan mieletön fiilis. Ihan täpinässä. :thumbup: :ahem:![]()
Tai sitten se hokas että urheilu on ihan turhaa puuhaa.
Knoukka tuli kaapista ryminälläKnowHow sanoi:Tänä aamuna minulle selvisi aivan helvetin suuri elämänmuutos!!! Ja haaveiden suuntaan! Aivan mieletön fiilis. Ihan täpinässä. :thumbup: :ahem:![]()
No mietis vähän tota sanaa. Urheilu. Siis yritetään kauheesti olla urheita, mutta ei taideta oikein onnistua. Siltä tuo sana kuulostaa.Moe Szyslak sanoi:Tai sitten se hokas että urheilu on ihan turhaa puuhaa.![]()
Ei liity! Tuli vaan elämänmuutos! Tuli tieto, että pääsen opiskelemaan uutta ammattia! Perkeles!!!Olga sanoi:Onnea onnelliselle. Liittyykö se siihen eiliseen havaintoon?![]()
Mä luulen et se päätti, ettei enää mee kävellen mihinkään, minne on pitempi matka kuin autolle. Ja vetää tällä hetkellä kolmatta perhepizzaa naamariin.Moe Szyslak sanoi:Knoukka tuli kaapista ryminällä![]()
Tai sitten se hokas että urheilu on ihan turhaa puuhaa.![]()
Mikäs se uusi ammatti on?KnowHow sanoi:Ei liity! Tuli vaan elämänmuutos! Tuli tieto, että pääsen opiskelemaan uutta ammattia! Perkeles!!!
No tietysti siksi, että maalla voidaan sitten viisastella, kun merellä tulee hätä.Willer sanoi:On helvetin hienoo kuunnella merisäätä 15 minuuttia.. täällä susirajalla, ja vielä paikallisesta radiosta. Mihin hittoon itä- tai keskisuomalaiset tarvitsevat merisäätä, miksi sillä kiustataan ihmisiä, jotka ovat merta nähneet vain televisiossa?
Willer sanoi:Mikäs se uusi ammatti on?
Rupeat tyyliin nopanderiksi :eek!: :thumbup:KnowHow sanoi:Pidän teitä vielä kotvan jännityksessä, mutta tästä :thumbup: edespäin alan laskuttamaan treenivinkeistäni...![]()
HEI! :thumbup:KnowHow sanoi:Pidän teitä vielä kotvan jännityksessä, mutta tästä :thumbup: edespäin alan laskuttamaan treenivinkeistäni...![]()
TÄNKS!!! Laitoin just privaa sulle!!!Moe Szyslak sanoi:HEI! :thumbup:
Vitusti ONNEA. On makeeta saada ammatti siitä mistä oikeasti pitää. :ahem:
Siinä on toi motivaatiokin HUOMATTAVASTI korkeampi kuin a) tietää ja b) tykkää duunistaan. :ahem:
Että siitä sitten vaan nuuhkimaan niitä spinningperseitä![]()
Moe Szyslak sanoi:Pitikö OoPeen tuoda juomat? :doubtful:
Onneksi olkoon!KnowHow sanoi:Pidän teitä vielä kotvan jännityksessä, mutta tästä :thumbup: edespäin alan laskuttamaan treenivinkeistäni...![]()
Joutuuks Runar tulevaisuudessa maksamaan suolihuuhtelusta? :eek!: :eek!: :eek!:KnowHow sanoi:Pidän teitä vielä kotvan jännityksessä, mutta tästä :thumbup: edespäin alan laskuttamaan treenivinkeistäni...![]()
Se maksaa jo nyt. Luonnossa. Se opettaa mulle "kerneliä".OoPee sanoi:Joutuuks Runar tulevaisuudessa maksamaan suolihuuhtelusta? :eek!: :eek!: :eek!:
Se päästää sut kerneliinsä? :eek!:KnowHow sanoi:Se maksaa jo nyt. Luonnossa. Se opettaa mulle "kerneliä".
Päästää jos anelee ja kumartaa nätisti.OoPee sanoi:Se päästää sut kerneliinsä? :eek!:
Kiitti!!!KnowHow sanoi:TÄNKS!!! Laitoin just privaa sulle!!!