T.K
Sähkö-ukkeli
Noo, enhän minä ny siitä tiijä, ovat kyllä hyväksi kehuneet, mutta itte on kyllä paha sanua, ku aina mennöö väärin.No millonpa olisin ollut, mutta et siekään vissiin hääppösempi.
Italialaisiin enkä ranskalaisiin autoihin sekaannu.
Noo, enhän minä ny siitä tiijä, ovat kyllä hyväksi kehuneet, mutta itte on kyllä paha sanua, ku aina mennöö väärin.No millonpa olisin ollut, mutta et siekään vissiin hääppösempi.
159 on saksalaisten rakentama.Näin ainakin Top Gearin mukaan.Eikös siitä vain ollut puhetta, että VW sen ostaisi? Kyllä se edelleen ainakin on FIAT:in omistuksessa ja Luca Mäkimolo on siellä presidenttinä.
Ei täällä kukaan ole väittänytkään saksalaisten omistavan Alfa Romeon.Tokihan autot voidaan rakentaa missä vain vaikka jossain vallan muualla olisi omistuspohja.
Palaan asiaan sitten syssymmällä.Ei täällä kukaan ole väittänytkään saksalaisten omistavan Alfa Romeon.
Mistä maasta se auto pitää olla jotta sekaannut siihen?Noo, enhän minä ny siitä tiijä, ovat kyllä hyväksi kehuneet, mutta itte on kyllä paha sanua, ku aina mennöö väärin.
Italialaisiin enkä ranskalaisiin autoihin sekaannu.
Tahi no, merkin pitää olla japanilainen, että siihen uskaltaa luottaa.Mistä maasta se auto pitää olla jotta sekaannut siihen?
Tomaatitkin voidaan tuoda Espanjasta.Tokihan autot voidaan rakentaa missä vain vaikka jossain vallan muualla olisi omistuspohja.
Jos hoidat muut hommat ja minä vaan ajan, niin voishan tuota.27 pakkasta kun ajelen Oulusta kotiin päin.
Arvioitu saapumisaika 21.43. Pitkä työpäivä taas. Herännyt viideltä.
Ja huomenna ajo Hankoon.
Haluisiko joku vaihtaa näihin helppoihin km-rahoihin? Tosin huomenna saa vain Mikkeliin asti.
Ootko varma ettei varpaiden väli osunu jakkaran jalkojen väliin.Tana, TANAN TANA. Potkasin varpaiden välin keittiöjakkaraan turhan kovalla voimalla.
Melko varma, mutta onhan tuosta tapahtuneesta jo sen verran aikaa, että voi olla muistikuvat vääristyneet.Ootko varma ettei varpaiden väli osunu jakkaran jalkojen väliin.
Wikipedia on vahvasti eri mieltä:159 on saksalaisten rakentama.Näin ainakin Top Gearin mukaan.
[B]156[/B]:
Assembly	Pomigliano d'Arco, Italy[1]
		Rayong, Thailand[2]
[B]159[/B]:
Assembly	Pomigliano d'Arco, Italy
[B]8C[/B]:
Assembly	Modena, Italy (Maserati)[2]
[B]Brera[/B]:
Assembly	San Giorgio Canavese, Italy (Pininfarina)[1][2]
[B]Giulietta[/B]:
Assembly	Cassino – Piedimonte San Germano, Italy[1]
[B]GT[/B]
Assembly	Pomigliano d'Arco, Italy[2]
[B]MiTo[/B]:
Assembly	Mirafiori plant in Turin, Italy[1][2]
	Wikipedia on vahvasti eri mieltä:
Koodi:[B]156[/B]: Assembly Pomigliano d'Arco, Italy[1] Rayong, Thailand[2] [B]159[/B]: Assembly Pomigliano d'Arco, Italy [B]8C[/B]: Assembly Modena, Italy (Maserati)[2] [B]Brera[/B]: Assembly San Giorgio Canavese, Italy (Pininfarina)[1][2] [B]Giulietta[/B]: Assembly Cassino – Piedimonte San Germano, Italy[1] [B]GT[/B] Assembly Pomigliano d'Arco, Italy[2] [B]MiTo[/B]: Assembly Mirafiori plant in Turin, Italy[1][2]
Päivästä voi muodostua työläs ja takkuinen. Voit vaikuttaa muista yksipuiselta tai taot päätäsi seinään turhan takia.
Mitä, eikö ne olekaan taas in?Biorytmit... :yuck:![]()