Kaipa munkin ikäluokasta upseereista aika moni on sijoitettu. Itse olen vaivainen aliupseeri.Mitä pojalta olen kuullut, sen kavereista 2/3 on sijoitettu.
Mistä kolottaa? :frown:Kaipa munkin ikäluokasta upseereista aika moni on sijoitettu. Itse olen vaivainen aliupseeri.
Sielusta.Mistä kolottaa? :frown:
Tarkk´ampujia ei ole tapana sijoittaa etummaisiin vartiomonttuihin.Ei sitä meikäläistä enää ihan "etummaisiin vartiomonttuihin" hyväksytä.
Sinun tehtäväsi tulee olemaan elävä tykinkuula ja sijoituspaikkasi tulee olemaan Ilomantsi.Ei tullut vieläkään. Alan huolestua.
No saateri sentään.:frown:Eli Salmisen elämässä mikään ei tule muuttumaan.
Kunhan ovat hyväpintaisia tarmacciteitä niin pääsis fillarilla tykittää.Ilomantsissa riittäisi sentään enemmän teitä kuin ihmisiä. Sopisi varmaan Jonen mielenlaadulle.
Sopivalla fillarilla pääsee "tykittää" Ilomantsin metsäautoteilläkin.Kunhan ovat hyväpintaisia tarmacciteitä niin pääsis fillarilla tykittää.
Niin totta. Miehellä pitää olla 7 eri pyörää.:ahem:Sopivalla fillarilla pääsee "tykittää" Ilomantsin metsäautoteilläkin.
Mun mielestä miehellä pitää olla ihan jotain muuta :ahem:Niin totta. Miehellä pitää olla 7 eri pyörää.:ahem:
Ai pildee?Mun mielestä miehellä pitää olla ihan jotain muuta :ahem:
T: yhden hybridin mies
Ai pildee?
Ilman tässä kärvistellään.:frown: