Tänne kaikki reserviläiskirje-ilmoitukset

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Onks kaikki foorumilaiset niin turhia tyyppejä ettei ketään ole varattu yhteiskunnallisiin tehtäviin sodan aikana?
Ei edes minua, vaikka mut oli sentään merkattu virheellisesti paperityöntekijäksi.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Onks kaikki foorumilaiset niin turhia tyyppejä ettei ketään ole varattu yhteiskunnallisiin tehtäviin sodan aikana?
Ei edes minua, vaikka mut oli sentään merkattu virheellisesti paperityöntekijäksi.
Dorka ei noita tietoja saa levitellä.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Dorka ei noita tietoja saa levitellä.
Noh, keskustelupalstalla, jossa henkilöiden oikeat nimet eivät ole tiedossa ja yleisesti puhutaan paskaa, niin tietoarvo on aika lähellä nollaa.

Terveisin rykmentin komentajaksi sijoitettu.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Sama kuin monella, ei varsinaista paikkaa ole yhtälössä vielä. Takaisinkutsunta on lähinnä että milloin tarvitaan viimeisiin bunkkeritaisteluihin vielä yksi viestimies keskenään palloilemaan viestin välityksessä, niin sitten varmaan olisi sulle sopivaa hommaa.

Ihan hyvänä tunnen sen että ei sotaan nyt laitettaisikaan. Ei mitään hajua mitä ns. sotilasalalla on tapahtunut. Ei pienintäkään. Melkoinen taponyritys esimiehiltä olisi täyttä ummikkoa laittaa tämänpäivän mahdolliseen tilanteeseen.

Kertaakaan kerrattu ei. Kakskytvuotta intistä. Täysin uuno tälle kaikille porukoille olisi. Hyvä kun ei tarvitse enää.

Nyt on ohi. OHI ON!
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Ei ole :p

Sie olet täydennysjoukossa, eli lähet kertaamaan ja päivittämään osaamistais sillon kun iso pilli vislaa. Sijoitetaan sitten vuorollas kun nuorempia kylmenee..

Hyvä tarkkailuasema annettu. Jos sotakutsu vihelletään, niin on aikaa itse katsella tilannetta ja tarvittaessa sitten tehdä päätökset omantunnon mukaan jääkö vai ei. Niin kauan kuin passia riittää.
 
Ylös