Tärkeimmät kyssärit

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Panttaan vielä tovin vastaustani.
Hää on kyl aika tiukan tuntuinen täti -ihminen. :D
---
Mitä sitten tulee tähän syvällisyyteen, niin eiköhän tää ole jo löytänyt elämänsä kumppanin eli turha Jakkueksenkaan on yrittää "venytellä".
Nyt kun geilis haluaa pitää teitä jännityksessä, niin mä en enaa jaksa. Pakko myöntää, että nomi oli lähimpänä oikeaa vastausta.

Paskat mulla ikinä mitään tsekkilistaa ole ollut. Kun tapasin geiliksen, niin jutut vaan napsahteli kohdalleen yksi toisensa jälkeen. Pauke vaan kuului, varsinkin siinä vaiheessa, kun geiloord taputteli mun päähän sitä, että nuoret miehet voi olla kiinnostuneita muustakin kuin pipandeerista.

En koskaan ollut haaveillut geiliksen kaltaisesta miehestä, koska en pystynyt edes kuvittelemaan, että joku vois olla sellainen, niin samanlainen kuin minä. Kohta kolme vuotta takana, josta liki vuosi kihloissa, ja joka herran päivä mä ihmettelen, miten hemmetissä mulla on voinu käydä tällanen tsägä. Kaikilla ei käy.

Voihan sitä kuvitella haluavansa vaikka minkälaista kumppania, mutta harva oikeasti tietää mitä haluaa. En mä ainakaan tienny.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Kiitos tarkennuksesta! Ketjun tarkoitus jäikin vähän epäselväksi; hetken jo näytti, että pointtina oli kyykyttää empatiaerkkejä, noita pienimunaisia kokoomusta äänestäviä sivareita.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ei oo liian pieniä mulkkuja. Ainoastaan liian isoja vittuja.:eek:

(pienimunasten sananlasku)
 
Ylös