Totaalikieltäytyjä.On sillä.
Seuraavat kysymykset:
Sotilasarvo ja ikä?
18v pujoparta!
Totaalikieltäytyjä.On sillä.
Seuraavat kysymykset:
Sotilasarvo ja ikä?
Kyllä minä oon alikersantitkin kelpuuttanu.Näyttäis siltä, että Juskasen unelmamies on nuorehko, isokyrpäinen reservin kapteeni, joka puhuu murahtelemalla ja äänestää Esko-Juhani Tennilää.
Tai : Oletko kuinka tiukka täti?Kun naisilta kysytään samaa asiaa, kysymys kuuluu: kuinka syvällinen olet?
Hää on kyl aika tiukan tuntuinen täti -ihminen.Tai : Oletko kuinka tiukka täti?
Joku isommalla egolla varustettu voisi jopa kysyä : Ethän ole mikään turhan tiukka täti?
Ässällä on toivoa edelleen!Kyllä minä oon alikersantitkin kelpuuttanu.
Sulla on siis 1,22544 cm pitkä lerssi.1. 22,544 cm
2. En (muista)!
3. reservin ylikersantti
4. 42v
Sä nyt luet vastauksia kuin lukihäiriöinen piru raamattua! Huspois siitä, senkin.. senkin.. SENKIN DYSLEKTIKKO!Sulla on siis 1,22544 cm pitkä lerssi.
Toiseksi, et muista jotain? Mutta olet kolmannen reservin ylikersantti ja 4,42 vuotias jantteri.
Heh, Michael Jackson!Tunnetusti hyvin varusteltu, sotilasarvoltaan korkea, poliittisesti vasemmalle suuntautunut. Syvällisenä, saati empaattisenakaan tätä miestä ei voitane pitää.
Panokset kovenee! EIKU ei mitään.1. Vaihtelee (jos menee yli 11 tuuman niin sit se on jo jalka)
2. En varsinaisesti. Ekoissa vaaleissa, joissa sain äänestää, annoin ääneni ensimmäiselle ei-vasemmistolaiselle naisehdokkaalle. (Listalla vasemmiston ehdokkaat oli ensteks ja sit tuli muut.)
3. Reservin ylikersantti.
4. 41v
edit. lisätty pilkku
Panttaan vielä tovin vastaustani.Koska tulee oikeet vastaukset?
Onks se jotain entisiä neuvostotasavaltoja?Saako vasektomiasta lisäpisteitä?