Millä tavalla sinä laskit?henrizio sanoi:Mielenkiintoista nähdä miten Mikko pärjää.
Kyllähän piste-ero Loebiin melkein kaksinkertaistuu kun laskee pisteet jättämällä Bossen suoritukset pois tämän vuoden sarjasta. Mestaruus ei kuitenkaan olisi vielä tässä vaiheessa varma. Tuskin Mikon vauhti ykköskuljettajana ainakaan laskee, kun jää pisteiden "varmistelu" pois.
Laskujeni mukaan myös Loeb saa enemmän pisteitä jos Marcus jätetään pois.kouvotsvoni sanoi:Millä tavalla sinä laskit?
Ensi kaudella vaan on vaarana se, että kun Mikon tavoitteet ja vauhti kasvavat, niin välillä saattaa puska kutsua ja tulla useammin 0 pisteen viikonloppuja... Mikon mestaruusmahdollisuudet taitavakin olla pitkälti sen varassa, että hän malttaisi pitää autonsa tiellä ja ottaa varmoja kakkossijoja aina silloin, kun ei oikeasti pysty haastamaan Loebia, ja toivoisi, että Loebille tulisi muutama epäonnisempi kisa kauden aikana, jolloin tämä 10-8-pistelaskusysteemi pitäisi MM-taiston tasaisena.kouvotsvoni sanoi:En minä Loebille olisi mestaruutta (edit: etukäteen) ojentamassa ensi kaudella. Jos katsotte tämän kauden pistetaulukkoa, niin Hirvonen vain 11 pisteen päässä Loebista ja 5 kisaa ajamatta..
Kyllä mä peesaisin kouvotsvonin laskuja tässä kohtaa, vaikka vähän eri tulokset sainkin. :wink:henrizio sanoi:Laskujeni mukaan myös Loeb saa enemmän pisteitä jos Marcus jätetään pois.
Esimerkiksi Loeb olisi voittanut Ruotsin, Kreikan ja Australian.
Kyllä tuo on oikein laskettu.Mr Cale sanoi:Itse laskin (väärin) siten, että ilman Bossea Loebilla olisi nyt 88 pistettä ja Hirvosella 84. Eli Loebille olisi tullut ilman Bossea 8 pistettä enemmän ja Hirvoselle 15 pistettä enemmän. Hirvonen on ollut maaliin ajaessaa niin paljon useammin Bossen takana verrattuna Loebiin.
Ei se ihan noin yksinkertaista ole! Turha ruveta tän kauden pisteitä laskemaan ilman Grönholmia, se on ihan eri asia ensi kaudella. Mutta se on varmaa että Mikon vauhti ei vielä mestaruuteen riitä! Vaikka toivonkin että riittäisi jos Petteri Subarulla jatkaa... Petteri on nimittäin ulkona mestaruustaistelusta sillä hetkellä kun Ford julistaa toisen kuljettajansa jos se nimi ei ole Petteri itse!henrizio sanoi:Pienellä vauhdin nostolla ja samalla tasaisuudella Mikko saattaa voittaa mestaruuden 2008.
Uusimmassa Tuulilasissa oli kuva Frankfurtin autonäyttelystä, jossa Petter poseerasi tulevan Imprezan vierellä. Kuvateksti kertoo, että hän odottaa innolla testejä, mutta "puskaradion mukaan" hän on ollut viime aikoina Subaruun "hieman" tyytymätön.RITA#28 sanoi:Petteri on nimittäin ulkona mestaruustaistelusta sillä hetkellä kun Ford julistaa toisen kuljettajansa jos se nimi ei ole Petteri itse!
Niin voihan se olla että se joku pyssy olisi, mutta tällä hetkellä se on erittäin epätodennäköistä...:thumbup: Ja vaikka tykki olisikin, niin eiköhän se ole jo Kreikassa niin iso ero Loebin ja Petterin välillä että mahdotonta saada Loeb enää kiinni.PeeVee79 sanoi:Uusimmassa Tuulilasissa oli kuva Frankfurtin autonäyttelystä, jossa Petter poseerasi tulevan Imprezan vierellä. Kuvateksti kertoo, että hän odottaa innolla testejä, mutta "puskaradion mukaan" hän on ollut viime aikoina Subaruun "hieman" tyytymätön.
Samassa spekuloitiin mahdollisia Ford-kytköksiä.
Mutta siis tuohon RITAn lainaukseen; mistä sitä tietää, minkälainen pyssy tuo tuleva Impreza onkaan. Jos auto on vähänkään niin nopea, kuin miltä se näyttää, niin sillä mennään lujaa.:ahem:
Kuvien perusteella en nyt lähtisi vielä auton nopeudesta mitään sanomaan, sitä paitsi moottori sijaitsee kuuleman mukaan entistä enemmän etuakselin etupuolella mikä ei sitä ajokäyttäytymistä ainakaan paranna...PeeVee79 sanoi:Jos auto on vähänkään niin nopea, kuin miltä se näyttää, niin sillä mennään lujaa.:ahem:
Niinhän tuo taitaapi olla... Mutta toisaalta akseliväliä on kasvatettu joten ohjattavuus paranee hieman tämän ansiosta. Lisäksi siihen tulee täysin uusittu jousitus. Impreza08 tulee olemaan tekniikaltaan aika lailla sama kuin nykyinen 07. Eniten kehityksessä keskitytään ajettavuuteen ja luotettavuuteen, jotka ovat 07n suurimmat ongelmat. Vauhtia nykyisestäkin kyllä löytyy... Jos ne asiat saadaan kuntoon mitä Petteri ja muu tiimi haluaa niin uusi Impreza voi olla tykki, mutta kun se tulee puolessa välissä kautta käyttöön niin mestaruus on pitkälti jo mennyt ja vielä ihan väärään osoitteeseen.Jippo sanoi:Kuvien perusteella en nyt lähtisi vielä auton nopeudesta mitään sanomaan, sitä paitsi moottori sijaitsee kuuleman mukaan entistä enemmän etuakselin etupuolella mikä ei sitä ajokäyttäytymistä ainakaan paranna...
Mitäs helvettiä? Millon noi on ilmestynyt? Ei oo milloinkaan ollut Subarun tavoite saada autoa viivalle Monteen, tai no tavoite voi ollakkin mutta koko ajan ollut puheena että se tulee Akropolikseen. Voihan olla että siellä ei olla tyytyväisiä nykyiseen kompleksiin ja näin nopeennetaan 08n kehitystä ja siitä taas ei hyvää seuraa...PeeVee79 sanoi:Ainakin Tuulilasin ja muistaakseni myös Auto Bildin mukaan uusi Impreza tulee lähtöviivalle Montessa.
Niimpä... Tosin onhan siinä kun pitemmällä tähtäimellä ajattelee, jos auto lyyään liian nopiaa viivalle, siitä voi tulla samanlainen TYKKI kuin nykyisestä! Jos taas kehitetään rauhassa tulos voi olla jopa hyvää... No tehkööt mitä tekee, en usko enää Subaruun, luotto on mennyt jo pari kautta sitten! Sääli, Petterillä olis mahdollisuudet taistella mestaruudesta, samoin kun Atkinsonilla voitoista...PeeVee79 sanoi:Toisaalta, liekö Subarulla paljon hävittävääkään.
Tunge se Henning jo "hemmettiin". Mikä siinä on kun Rita aina Solbergejä puolustelee, jopa sitä lihavaa hidasta Henningiä?RITA#28 sanoi:Niin, mutta miksi ottaa JM jo nyt kun sen voi tehdä vuoden päästä?? Antaa hankkia lisää kokemusta Stobartilla, siellä voi sentään ajaa vielä täysiä! Itse ottaisin Henningin juuri tuon pitkän ajattelun seurauksena... Henning tuo ensi vuonna enemmän pisteitä, ajaa varmemmin maaliin eli tekee juuri sen mitä Wilson haluaa! Lisäksi norjalaisilla on enemmän massia... Eikö olisi järkevämpää JMn itsensäkin kannalta ajaa Stobartilla vielä vuosi kuin tulla BPlle varmistelemaan, Stobartilla saisi kokeilla omia rajojaan... BPllä on vaikea hankkia kokemusta kun joutuu hyssyttelemään varmoja pisteitä! JMn voi nostaa sitten vuoden päästä.