Koviksen arvo
Kyllä Heikki mun silmissä on edelleen top10 kuljettaja.
Jos kuljettajapaikat valittaisiin uudestaan, niin eihän Heikkiä nähtäisi Ferrarilla tai McLarenilla, se on selvää.
Jos kuitenkin ajatellaan tätä päivää, paikkoja vapaana Toyotalla, Williamsilla, Brawnilla ja Renaultilla. Siis ne parhaat paikat. Näistä mun mielestä Heikki on Nicon ohella se kuljettaja joka otetaan kyllä mieluiten talliin. (olettaen siis kärkikuskien olevan kärkitalleissa)
Eli Heikin arvo mun silmissä on samaa kuin Nicon arvo. Ja nämä kaks herraa on siis parhaat vapaat miehet (Alonso ja Kimi oletuksena varattu). Williams ja Brawn, molemmissa jopa kaksi paikkaa vapaana. Eiköhän tuossa ole ne tallit joissa Nico ja Heikki ajaa ensi kaudella. (edelleen olettaen ettei Heikki aja Larenilla) Toyota toki vaihtoehto, mutta en vain jaksa usko siihen kuten en usko mihinkään uuteenkaan talliin. Niin huono Heikin arvo ei kuitenkaan ole.
Heikin mahdollisuudet jatkossa päästä huipputalliin vaatii Kimin lopettamista, Massan paluun epäonnistumista, Heikille onnistunutta ensi kautta ja Vettelille tai Nicolle hieman epäonnistuneempaa ensi kautta (tai pitkää sopimusta).
Eli eli. Ei ole tosiaan paras markkina-arvo, mutta eiköhän Heikki ole jossain sijalla 7. (vaikka Heikki häivää nyt rajusti, niin en oikeasti usko hänen olevan huonompi kuin Webber tai Button, siitä päästäänkin siihen että mitä hyvää Vettel on saanut aikaan, onko hänkään sen parempi)