Talviharjoittelutopic 2010-2011

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Jees oli tänään 1000krs kisa Turussa. Nastyn tiimin kanssa oltiin kierrokset 0-800 kokoajan 2 kierroksen sisällä toisistamme. Kisan aikana noin 3 kymmenyksen autoerot kävivät selviksi. Meän tiimin kilinkarvat jäi Nastylle 3 kymppää / krs alussa mutta vaihtotauon jälkeen meni yhtä kovaa. Sitten omalla stintilläni WoPe tuli 2krt alle 200 krs aikana kierroksella ohi. Heillä vaihtotauko ja Nasty tulee edelleni 5 sekunnin päähän. Yllätyksekseni saankin pikkuhiljaa kiinni eli heikompi auto heilläkin. Toki mekin olimme välillä selvästi nopeampia kun kisa kerran tasaisena pysyi. Ennen viimisiä autonvaihtotaukoja lähes tasoissa ja loppustintit DickW:lle ja WoPelle. Tiedossa siis että tasaista tulee tai sitten autoon ratkeaa.
No WoPe ajaa yli 3krs karkuun lopuilla reilulla 200 kierroksella.
Turun radalla kuskeina vahva mutu että ainakin kilinkarvat, DW, NB ja WoPe ovat kympän haarukassa.
Ja onnittelut voittajille, hyvä tiimi voitti. Kolmas jäikin jo kymmeniä kierroksia.
Yhtälailla molemmissa leireissä oli aihetta jännittää kohdalle osuvien autojen hyvyyttä.
Itsellä ei oman 258krs stintin jälkeen ole muuta näkyvää kuin pieni vesikello oikean käden pikkusormessa. Ja voi olla että aamulla käsissä ja kyljissä tuntuu tuo reilu puolitoistatuntinen aikani radalla.
Vähän turhauttavaa, kun voittaminen mahdollista (50-50) kunnei liian usein tapahdu, sitten paskempi vaihtoehto osuu kohdalle.
Melko ilmeistä että tiimien viimeiset autot toisinpäin, olisi erokin kasvanut toiseen suuntaan. Mutta random on random eikä siihen itse vaikuteta.
Hyvin ootte koko KKWCS-porukka vetänyt. Lievää turhautumista oli tuolla toiseksi tullen joukkueen kommenteiss FB:n puolella havaittavissa, mutta raportin perusteella kaikki veti hienosti. Musta ei oisi kilpailukykyisenä tuollaiseen sisäradalla. Propsit ilman muuta koko porukalle.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
Hyvin ootte koko KKWCS-porukka vetänyt. Lievää turhautumista oli tuolla toiseksi tullen joukkueen kommenteiss FB:n puolella havaittavissa, mutta raportin perusteella kaikki veti hienosti. Musta ei oisi kilpailukykyisenä tuollaiseen sisäradalla. Propsit ilman muuta koko porukalle.
Kiitos, Andy. Ei ois meille osuneilla autoilla ollu mitään mahdollisuutta olla sitä vaadittua 3,5krs nopeampi voittoon asti. NBnkin tiimi ajatti jonkinaikaa sellaista useamman kympän hitaampaa kaveria yhdessä vaiheessa ja menimme 1,5krs johtoon. Ero oli vain joitakin sekunteja 750krs jälkeen ja tosiaan sai jännätä Digin ja Wopen tulevia autoja. Meitähän se kohtalo turpaan siinä asiassa löi. Tyytyväinen olen koko joukkueen ajamiseen, pikkuvelikin ajoi Slugin vauhtia (ovat samanpainoisiakin). Mutta tiedossakin että tasaväkiset tiimit ottivat yhteen.
 
Viimeksi muokattu:

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Viime vuonna bensaletku--> SE OLIN MINÄ
Tänä vuonna 3 kierrosta takkiin--> SE OLIN MINÄ
Ensi vuonna Dick menee istumaan kaljakorin päälle katsomoon kisan ajaksi ja kun kysytään kuka huutelee törkeyksiä siellä--> SE OLIN MINÄ

Saadaan voittoputki auki ainakin--> SE EN OLLUT MINÄ
 
Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Laguna Secassa oikeella kilpurilla, kyllä kelpais! :ahem:
On kyllä mielestäni yksi parhaista moottoriradoista.
125cc kartti ilmeisesti tuo on, mutta vaihteellinen ja näköjään etupäässäkin on jarrulevyt :)
kovaa menee kyllä :ahem:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Hyvin ootte koko KKWCS-porukka vetänyt. Lievää turhautumista oli tuolla toiseksi tullen joukkueen kommenteiss FB:n puolella havaittavissa, mutta raportin perusteella kaikki veti hienosti. Musta ei oisi kilpailukykyisenä tuollaiseen sisäradalla. Propsit ilman muuta koko porukalle.
Tähän on helppo yhtyä, hyvin vedetty koko poppoolta :thumbup:

Montakos tiiimiä kisassa oli mukana kokonaisuudessaan, ja millaset tasoerot muihin tiimeihin oli?
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
7 tiimiä oli ja jäikös kolmas jo yli 30krs tms. Ja oisko viiminen päässy kanssa yli 900. 2 tiimiä siellä ohitteli radalla kokoajan viittä muuta.
[meil-niitä-kesyjä-3-4stä-fiilis]Mutta varmaan joku 8krs oltais hävitty jollei NB-Team olisi ajattanut sitä yhtä vähemmän ajanutta kaveriaan. Se piti tilanteen tasaisena kun heillä vain Nastyn ajama 3. auto näytti tehottomalta: Ei päässy mun tehotonta autoa, josta WoPe eri autolla tuli lentämällä ohi, karkuun.[/meil-niitä-kesyjä-3-4stä-fiilis]
Noilla kuskeilla vuokramestaksi pienet 2-3kympän autoerotkin ratkaisevia.
 
Viimeksi muokattu:

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
No...

Rupee kait jo tasaantumaan tuo huonekalutuhoaja-mieliala. Voitto meni, mut sai ainakin kiitettävästi ohjelmaa muiden kanssa. Harvoin tarvitsee peitellä suoran päässä 0,5s. kierroksella hitaampia. Wopea vastaan tuli ekalla ohitusyrityksellä väännettyä ihan kiusatakseni parin kiekan ajan. Parilla seuraavalla kierroksella ohituksella ei edes kiinnostanut enää. Henkisesti raskaampi osuus kuin fyysisesti tällä kertaa. Koko 1,5h "loppuis jo" fiilis.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
Noh, pari kk ni forumin kausi starttailee. Päästään ajamaan kilpaa :alppu:
 

Nasty Boy

-2-
Liittynyt
18.2.2009
Viestit
1290
Sijainti
Tuusula
Joo-o, kyllä oli tiukkaa ajamista taas Turussa vaikka se sit ratkesikin siinä 800 kierroksen kohdalla meidän eduksi, mutta en valita, olisi voinnu käydä toisinkin päin. Hyvät kisat oli kuitenkin ja kiitoksia myös Turku kartingin henkilökunnalle, kun homma toimi taas tosi hyvin.

Tulokset oli tän näköiset:
1. NBR-VTM ... 1000k / 20,750
2. KK-SERVICE ... 997k / 20,865
3. KYYTIMIES ... 974k / 21,171
4. JARRURAITA ... 963k / 21,161
5. MARINE DIESEL ... 961k / 21,209
6. KESKUSAUTOHALLI ... 953k / 21,211
7. LÄÄNIN KULJETUS ... 940k / 21,411
 

Nasty Boy

-2-
Liittynyt
18.2.2009
Viestit
1290
Sijainti
Tuusula
Täältä tuttuja tai tuntemattomia ajoi ainakin parissa ekassa tiimissä eli:
NBR-VTM = Nasty Boy, Slug, WoPe
KK-SERVICE = Cmoney, DickW, Kilinkarvat
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Se oli pakko käydä tänään ottamassa pois tuo Wopen ajama rataennätys 20.75. Nyt se on 20.69....kostox:D
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
Silleen outojen huippukuskien tiimi voitti että ovat silti asiallisia ja mukavia kavereita. Siitä ei pääse mihinkään. Ja kilpailujärjestelyistä annoin tänään Turku Kartingille vielä kiitokset, henk. koht. pettymys autoista erikseen. 21sek kierrokselle 0,3sek autoerot parhaista hitaimpiin ovat silti verrattain pieniä. Siitäkään ei pääse mihinkään.
Joo tänään oli tylsää ja aateltiin Digin kans käydä vaikkapa ajamassa karttia.
Menin paikalle ni paikan mekaanikko (se kuskinkokoinen kun piti kuskipalaverin) radalla #7lla ja 20,71 taululla. Takamutka vähän pois paikaltaan lyhempänä.
Hyppäsin #3een ja sillä 21,07. Erässä muutama muukin 21-ajaja mutta pikkuhiljaa jäivät.
Tokaan erään #5 ja DW ehtinyt myös circuitille ja hyppäsi #7aan. Mulle 20,82, mekatsulle #6lla 20,85 (ajoi kokoerän), DW 21,00. Oudon hidas.
Sitten minä hyppäsin #7aan ja DW #5een. 4krs ehdin ajaa kun ilmansuodatin putosi kyynärpääni ja penkin väliin. Ehdin ajaa 21,15. DW #5lla siis 20,75.
DW meni vielä #1llä kokeilemaan ja muutaman muun radalla myös käydessä mutkat vähän lyhentyneet entisestään: 20,69.

Juu, itsekin #7aan hypätessäni ihmettelin kulkupuolta, ei kauhean tykkinä tuntunut lähtevän mutkista mutta puolivälissä kiihdytyksiä alkoi antaa paremmin lisää kiihtyvyyttä. Taisi saada väärässä suhteessa ilmaa ja bensaa ilman suodatinta.

Tuloksia siis:
Cm #3 21,07
Cm #5 20,82 - DW #7 21,00
DW #5 20,75 - Cm #7 21,15 (4krs)
DW #1 20,69
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Parin kuukauden karttitauko katkesi nyt kun käytiin gnz:n ja parin muun kaverin kanssa ajamassa.

Ajat:
#9 Jacques 32.303
#23 gnz 33.092
#11 Jacques 32.105
#23 gnz 33.296

Ilman lisäpainoja ajettiin. Talviterässä tässä kyllä on vielä.
Aina voi selitellä autoista jotain, mutta en mä nyt jaksa. :D

Edit: gnz:lläkin kyllä vauhtia löytyy mukavasti, että kkwcs-kisoihin vaan!
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Ajat:
#9 Jacques 32.303
#23 gnz 33.092
#11 Jacques 32.105
#23 gnz 33.296
Nopein kierros meni aikaan 31,713. Oli pieni yllätys, mutta hyvä näin. :ahem: Tuli vieläpä ekalla vedolla.
Alkaa tuo Wilzkun vauhti oleen aika kovaa luokkaa :eek!:
(vaikkei toki päiviä suoraan voikaan verrata keskenään)

Olikos profiili edelleen sama kuin foran kisassa?
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Alkaa tuo Wilzkun vauhti oleen aika kovaa luokkaa :eek!:
(vaikkei toki päiviä suoraan voikaan verrata keskenään)

Olikos profiili edelleen sama kuin foran kisassa?
Oli joo sama profiili.. Kisassa ajoin muistaakseni nopeimmaksi ajaksi jotain samaa luokkaa kuin tuo Wilzkun paras aika, mutta silloin vaikutti hyvä autotuuri ja kisafiilis, joka tuo aina lisää vauhtia. (Edit: 31.687 oli se mun aika kisassa)
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
(Edit: 31.687 oli se mun aika kisassa)
Silti ero jäis vain 0.026 sekkaan, eli kova on tuo wilzkun kierros jokatapauksessa ollut.
Toki ei sovi unohtaa autotuureja, mahd. pitoeroja (kisassa voinut olla heikommassa kunnossa rata kun kisa oli niin aikaseen päivästä) yms.

Mutta silti kova kehityskäyrä on ollut kun vielä jokin aikaa sitten ero laskettiin joka radalla sekunneissa viimeseen,
nyt keskikastin parempi puoli on jo alle kympän päässä :D
(mahtaa -11 kaudella moni muukin äijä raapia päätään aika-ajojen jälkeen kuin vain Totke :))
 
Viimeksi muokattu:
Ylös