Voisin kokeilla josko Seatti kahlaisi hangessa radan ympäri. Täytyy yrittää muistaa se lumilapio tällä kertaa. Laitan rapoa jos menen kokeilemaanLahden rata kannattaa toki tsekata myös, jokos siellä on muuten toiminta alkanut?
Niin, mä en edelleenkään ymmärrä mitä hauskaa on Tampereen ja Kouvolan välimatkassa.Niin.. huumorintajua on monenlaista ja se nyt on huomattu ettei meillä kahdella se osu yksyhteen.
Samoin, varsinkin kun sulla tuntuu aamusin olevan tota "kirjotellaan ensin, mietitään vasta sitten" mentaliteettia :alppu:Että suosittelen ignorea, jos asia häiritsee.
Mielenkiintonen sisärata kun luntakin onVoisin kokeilla josko Seatti kahlaisi hangessa radan ympäri. Täytyy yrittää muistaa se lumilapio tällä kertaa. Laitan rapoa jos menen kokeilemaan
En tiennyt, että tänne sisäratakin tulossa/tullut. Käyn toki kokeilemassa heti kun avaa.Mielenkiintonen sisärata kun luntakin on
edit. tarkoitin siis toki sitä Porin Cottonringin seuraajaa joka ilm. avaa nyt talvella Lahdessa ovensa...
Oliskos ne Cottonringin "rauniot" siirretty sinne. Oli jottain sen tyylistä juttuu aikaisemminEn tiennyt, että tänne sisäratakin tulossa/tullut. Käyn toki kokeilemassa heti kun avaa.
Lähinnä tossa oli se, kun painotit sitä teidän välimatkaa kouvolaan, joka nyt on kaikkien tiedossa muutenkin. :tongue: Se nauratti, ja siihen piikitin.Niin, mä en edelleenkään ymmärrä mitä hauskaa on Tampereen ja Kouvolan välimatkassa.
Ei toi ollut mitään sellaista.. Se oli tyypillistä f1-forumin huumoria. Jos sä et sitä ymmärrä läpäksi, niin syy ei ole minun.Samoin, varsinkin kun sulla tuntuu aamusin olevan tota "kirjotellaan ensin, mietitään vasta sitten" mentaliteettia :alppu:
Jaah, aika kova maantietämys kaikilla, kyllä mun ainakin piti tarkistaa paljonko sinne kilsoja tulee, kun ei ole tullut aiemmin Kouvolassa käytyä.Lähinnä tossa oli se, kun painotit sitä teidän välimatkaa kouvolaan, joka nyt on kaikkien tiedossa muutenkin. :tongue: Se nauratti, ja siihen piikitin.
Minkä takia kaikkeen pitää "heittää läppää"? Miksei asioista muka voi puhua/sanoa ihan normaalisti, myös foralla.Ei toi ollut mitään sellaista.. Se oli tyypillistä f1-forumin huumoria. Jos sä et sitä ymmärrä läpäksi, niin syy ei ole minun.
Kuitenkin kirjoittaisin täysin saman tekstin nyt illallakin.. Tai huomenna, tai milloin vaan. Ei ollut mitään ajattelematonta tuossa..
ookoo..Jaah, aika kova maantietämys kaikilla, kyllä mun ainakin piti tarkistaa paljonko sinne kilsoja tulee, kun ei ole tullut aiemmin Kouvolassa käytyä.
Kyllä on mun tapani keventää ilmapiiriä myös livenä, eikä siitä kukaan juuri ota itteensä (paitsi näköjään sinä).. Itse en käytä ignorea, mutta sulle suosittelen, jos olet noin tosikko.Minkä takia kaikkeen pitää "heittää läppää"? Miksei asioista muka voi puhua/sanoa ihan normaalisti, myös foralla.
Mutta hei siitä vaan, anna palaa, käytetään ignorea kun siltä alkaa tuntumaan. Tai sitten vittuilua, case by case.
Mä sanoinkin että aina. Ei sillä etteikö hyvät vitsit sovellu sinne tänne, mutta miks ihmeessä joka ainoo asia pitää olla läppä, nyt ei kuitenkaan olla vapaan puolella.Kyllä on mun tapani keventää ilmapiiriä myös livenä, eikä siitä kukaan juuri ota itteensä (paitsi näköjään sinä).. Itse en käytä ignorea, mutta sulle suosittelen, jos olet noin tosikko.
Edit: ja miksikö "pitää heittää läppää"? Sitä voit miettiä talven synkkinä iltoina ihan keskenäs. Ehkä se joskus välähtää.
Aina?? heh, just joo..Mä sanoinkin että aina. Ei sillä etteikö hyvät vitsit sovellu sinne tänne, mutta miks ihmeessä joka ainoo asia pitää olla läppä, nyt ei kuitenkaan olla vapaan puolella.
Mutjoo, kai mä sit olen tosikko jos joissakin asioissa haluan pitää normaalin linjan
Tuskinpa mua kiinnostaa näin turhasta aiheesta kinata edes möötessä livenä. :tongue:Juu tuskin kuuluu talvireeniin, jotenka voidaan ihan hyvin jatkaa möötessä livenä :ahem:
Laguna Secassa oikeella kilpurilla, kyllä kelpais! :ahem:Ens talvena pitää varmaan harkita tämmöstä harjottelua :
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=tIrNNEbWmi0
:thumbup: