Sue_me
Well-known member
Kuun loppupuolella voisi onnistua.Nyt vois Tammikuun aikana sinne reissun tehdä kyllä, mites muut Tampesterin suunnalla, onko mielenkiintoa pk-seudun reissuun?
Kuun loppupuolella voisi onnistua.Nyt vois Tammikuun aikana sinne reissun tehdä kyllä, mites muut Tampesterin suunnalla, onko mielenkiintoa pk-seudun reissuun?
joo eiköhän tuo vois onnistua, tuo kuun vaihde pitäs olla itselläkin suht hiljasta.Kuun loppupuolella voisi onnistua.
Mä taidan skipata Suzun ainakin hetkeksi, ei oikein innostanut käymään se edellinen keikka...Mites Suzun keikka
Millä sä toteat tuon?Katsoo jos jossain kohtaa siellä meno muuttuu niin puntaroida sit uusiks.
No lähinnä sillä että kantautuu sieltä suunnalta testirapoja tai muuta vastaavaa.Millä sä toteat tuon?
Käydäänkö silti kokeilemassa ens viikolla? Olen ajanut viimeksi Riksussa eli olen aika löysässä kunnossa. Painoa on pudonnut sen 5 kg, mutta ajotuntuma on aika heikko.No lähinnä sillä että kantautuu sieltä suunnalta testirapoja tai muuta vastaavaa.
Mut itse ei oo nyt intoa sinne mennä kokeileen tuuria, toi koneen irti oleminen viimeks ja kaverin toteamus "joo ihmeteltiinkin mistä autosta se kiinnityspukki oli irronnu" hieman jätti karvaan maun touhusta.
Kyllä mä skippaan Suzun toistaseksi, toi viimesin reissu tosiaan jätti niin pahan maun suuhun että tällä hetkellä ei ole mitään halua sinne lähteä.Käydäänkö silti kokeilemassa ens viikolla? Olen ajanut viimeksi Riksussa eli olen aika löysässä kunnossa. Painoa on pudonnut sen 5 kg, mutta ajotuntuma on aika heikko.
Voisin tulla kans. Ilmoitelkaa koska.Kyl siellä Suzussa voisi jossain vaiheessa käydä. Pieni loma kartingista jatkunee silti pari viikkoa vielä.
Uusia kisoja vastaan ei sinällänsä ole mitään, mutta mielestäni täytys tuommosiin paikkoihin tehdä jonkun "skouttaus reissu" ennen kuin sitä sarjaan tönää.http://www.elisanet.fi/kouvolan-formula-center/index.html
Jos tuonne ottaisi sarjakisaa niin olisiko tulijoita..? Esim. pääkaupunkiseudulta ei paha matkakaan. Loimaa oli ilmoittanut samat tehot (6,5hv) mutta kyllä ne mun mielestä ihan kohtalaisesti meni siellä(kin) betonilla (vaikka rata oli muutoin nysä). Tuolla olisi ainakin hinta ei-niin-paha.
Tämmösen löysin:
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?p=764197&sid=24d76d4dfe20f2767deefcfd258f0cb6
(La Marras 27, 2010 10:56 pm) "Tulipa käytyä Kouvolan formula centerissä sitten kahdeksan vuoden tauon jälkeen. Hauskaa oli ja tasaväkistä kisaakin saatiin aikaiseksi."
suorinta reittiä n. 200km meilläkin matkaa sinne, eli voi olla ettei ihan heti tule sinne lähdettyä "huviajelulle"...Jos jo(t)ku(t) lähempänä jaksaa käydä...
Ajattelin kyllä ihan lähempänä asuvia.suorinta reittiä n. 200km meilläkin matkaa sinne, eli voi olla ettei ihan heti tule sinne lähdettyä "huviajelulle"...