Jep. Tosin aika suolanen hinta tuossa näyttää silti olevan, mutta täytyypi katsoa kun jäät ilmestyy että nouseeko into hintaa kovemmaksiVaikuttaa ihan mielenkiintoiselta. Jääkartingia olis kiva joskus kokeilla.
Niinq aina....ja muutenkin ajo oli mitä oli.
No jos rataenkka on luokkaa 29,3 ja itse en edes ilman painoja alittanut 30 rajaa niin eipä kauheesti voi kehua suoritustaNiinq aina.
Ne olosuhteet sitten. Enpä itekään sulta varmaan karkuun pääsisi samaan aikaan ajaessa, ja yhtä hyvillä autoilla.No jos rataenkka on luokkaa 29,3 ja itse en edes ilman painoja alittanut 30 rajaa niin eipä kauheesti voi kehua suoritusta
En tiedä elänkö minä vai sinä väärässä päivässä, mutta todellakin toivon että huomenna olis perjantaiKävin kans eilen tiistaina KIC:ssa kokeilemassa märällä radalla (osittain) ja sitten pimeessä hallissa että vaan autossa on valot, Hauskaa molemmat =)
Kerran sitä vaan eletään... jos ois hurja ja ajelis ehkä sinnepäin...kelasin mennä su karting clubin silver kisoihin. onks ketään menos kans?
Eikö teidän tiimi ollu tänä vuonna osallistumassa kisaan? Vai oliko teille unohdettu kertoa että kisa on peruttuOlikin peruttu koko 1000kisa. Ekaa kertaa muistaakseni. Olis tarvinnu ne pari tiimiä kait lisää, mut juuri niiden takia ei hirveesti halukkaita radalle muuten ole. Saiskohan lasten autoilla ajettuna jonkun alennuksen jatkossa?
Pääsi tapauksen vuoksi irtoajoa ajamaan ja päivän pohjanoteerauksella 20.550 pois paikalta. Pieni ajotauko tekee näköjään vaan gutaa...
Ei oltu ilmottauduttu. Piti vaan katsojaksi mennä...oli himppasen hiljasta. Jos ens vuonna kokeilis. Sekin riippuu siitä, keitä muita sinne tulee. "Yksikseen" tylsä ajella.Eikö teidän tiimi ollu tänä vuonna osallistumassa kisaan? Vai oliko teille unohdettu kertoa että kisa on peruttu