Talviharjoittelutopic 2012/2013

• Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

DSQ

Elossa
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Vikaan auton vaihtoon varikkohenkilökunta lämmitti meille auton kuten hommaan kuulu, mutta ylemmältä taholta määrättiin tilalle kylmä auto. Varikkokundit sano että 'ei sitä se ei ole mitenkään kilpailukykyinen'. Mutta sepä laitettiin meille. Siinä sitä meni hyvä johto autojen kanssa säätämisessä. Alle puolessa tunnissa oli tuhottu meidän melkein kolmen kierroksen kaula.
Kuulinkin kilpailun jälkeen erään nimeltä mainitsemattoman tiimijäsenesi tilitystä noista autoepisodeista... Edelleenkin olen sitä mieltä, että kaikki joukkueet saivat tässä kilpailussa osansa tavalla tai toisella. Jossitella voi aina: olisihan meidänkin ''pitänyt oikeasti voittaa vähintään viidellä kierroksella, kun ne autojen hajoamiset veivät niin paljon aikaa''. :rolleyes: Kyllä se 0,6 sekuntiakin kelpaa; ei siinä mitään... :thumbup:

Mutta kuten sanottua: hienot skabat oli ja ensi vuonna uudestaan!

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Kuulinkin kilpailun jälkeen erään nimeltä mainitsemattoman tiimijäsenesi tilitystä noista autoepisodeista... Edelleenkin olen sitä mieltä, että kaikki joukkueet saivat tässä kilpailussa osansa tavalla tai toisella. Jossitella voi aina: olisihan meidänkin ''pitänyt oikeasti voittaa vähintään viidellä kierroksella, kun ne autojen hajoamiset veivät niin paljon aikaa''.
Tulokset on lopulta tulokset, enkä ole kenenkään puolella mutta kalustorikot on motorsporttia, mahdollisen pelin tasaisemmaksi pelaamisen ei välttämättä tarvitsisi olla. Mutta, itse en ollut edes paikalla niin en tiedä mitä kaikkea siellä tapahtui.
Joskus 2005 kun Turussa oli vielä erilaiset autot isommilla eroilla (sekunninkin 20sek kierroksella), meillä oli kyllä ennakkosuosikkiporukka 1000krs kisaan, mutta ekat 2/3 meillä oli selvästi huonommat autot + niistä katkesi vaijeriakin sun muuta vikaa, olimme jossain 650krs kohdalla 12 krs kärjestä. Viimeinen 1/3 meille osuikin sitten parempia autoja, ja lopulta voitettiin jollain 2 kierroksella. Semmoista huhua silloin kuulin että autoja "pelattiin" kärkitiimeille jännää kisaa silmälläpitäen, enkä liikaa epäillytkään asiaa.

DSQ

Elossa
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
En ottanutkaan kantaa siihen, kuinka oikein oli yritys tehdä kilpailusta ''jännittävämpää''. Halusin vain nostaa esille, että jokainen kärkinelikkoon sijoittuneista joukkueista kärsi huonosta tuurista jossain vaiheessa kilpailua, ja näiden tuurien arvottaminen on hullujen hommaa.

Edit: Nyt kun tarkemmin ajattelin, viimeisen lauseeni perusteellahan mä olisin hyvä tarjokas arvottamaan näitä tuureja. No, jätetään tällä kertaa välistä. :p :D

Viimeksi muokattu:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Tää ei vaan kuulosta huonolta tuurilta: "Vikaan auton vaihtoon varikkohenkilökunta lämmitti meille auton kuten hommaan kuulu, mutta ylemmältä taholta määrättiin tilalle kylmä auto. Varikkokundit sano että 'ei sitä se ei ole mitenkään kilpailukykyinen'. Mutta sepä laitettiin meille."
Mutta silti, onnittelut voittajille, kuskimateriaalikin sen itsessään teki mahdolliseksi/realistiseksi muutenkin :)

DSQ

Elossa
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Äh, eihän tästä tule mitään... Myönnän tällä kertaa olevani väärässä (mitä ihmettä, Diskriminantti ei väännäkään aiheesta 100 kommentin keskustelua!!! :eek:), jotta päästään eteenpäin. Epäoikeudenmukaisuushan tämän ratkaisi, juu.

Slug

Well-known member
Äh, eihän tästä tule mitään... Myönnän tällä kertaa olevani väärässä (mitä ihmettä, Diskriminantti ei väännäkään aiheesta 100 kommentin keskustelua!!! :eek:), jotta päästään eteenpäin. Epäoikeudenmukaisuushan tämän ratkaisi, juu.
Joo eiköhän tämä ollu tässä. Kyllähän voitto kuitenkin tämän vuoden kisassa ilman muuta teille kuuluu. Kaikki sai osanasa, autoja hajoili jne. mutta sehän on sitä motorsporttia.
Nauttikaa vaan voitosta koska te olette sen ansainneet. Kaikkihan siellä hiki hatussa kädet rakoilla veti 25h täysiii!!11!
Ei se voitto ilman tasaista joukkuetta olis tullu vaikka kuinka hyviä autoja olis ollu koko kisan ajan.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Tuohon 25h yritykseen vielä sen verran, että aivan varmasti yksi suurimmasta haittatekijöistä on ollut tuo pakokaasun määrä, mitä on joutunut hengittelemään.

Happitankit saisi mukana olla tai ajella edes ulkona.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Tuohon 25h yritykseen vielä sen verran, että aivan varmasti yksi suurimmasta haittatekijöistä on ollut tuo pakokaasun määrä, mitä on joutunut hengittelemään.

Happitankit saisi mukana olla tai ajella edes ulkona.
Aivan! Tuo siis poissulkee kestävyysurheilijat yrittämästä tuota, vaikka osaisikin ajaa autua. Kaikilla kun on astma.:thumbfh:

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
Kesti hetki lukea nää kaikki viestit aikaväliltä 25h kisan alku ja loppu. Tälleen yhteenputkeen luettuna aika hauskaa tekstiä =)

Tosiaan voitto tuli tiimille, ja kyllä nautin siitä todella paljon, osaksi sen takia että tää oli clubin kovatasosin kilpailu ikinä, piste.

Kisasta on vaikea puhua suoraan kun se kuitenki jollain tavalla provosoi tai muuta vastaavaa, tapahtuihan siellä vaikka mitä, mutta pääpiirteittäin oli todella MUKAVAA! :D

Jossain taaempana puhuttiin myös hahmosta WoPe ja ammattilaisesta, pidän toistaiseksi nuo erillään ja olen harrastaja. Löytyyhän noita lisenssejä pieni pino nurkasta, päiväys osuu vaa ysärin puolelle..

Jossain aivonystyröissä oli tosin kahden sprinttivoiton jälkeen hieman oudot fiilikset kun mukana oli ollut Niemelää, Vainioo ja muita sm em pm mestareita. Tuntui kuin olisit juuri raiskannut median totaalisesti pelkkänä harrastajana.. Mutta todellisuuteen, yksi kovatasosimmista finaaleista clubin historiassa mun kohdalla (2001-2013) Mutta kuittaan sen nopeasti sillä että mulla oli vaikka parempi auto. Muuten ollaan iltasanomissa :D
Loppupeleissähän tää oli vain pilipali hommaa verrattuna isompiin autoihin.

Pakko mainita myös että Niemelä oli ajanut tuossa ekan sprinttini aikana jo aivan tajuttoman kauan, ja kyllä siinä vaiheessa nostin herralle hattua, viimeistään.

Radalla kaikki oli silti vain nimiä toisten joukossa, hyvät väännöt mielestäni kaikinpuolin.

Jos kkwcs kaudella oli epäonnea, niin nyt oli varmaankin tuuria, muuten nuo harkat, aika-ajot, kisan hotlap ja sprintit ois varmaan mennyt jonkun muun nimiin. Täytyy siis käydä kokeilemassa clubin omia kisoja ja herätä todellisuuteen.

Edit: Nyt on aivan pakko vielä hehkuttaa että matti kyllönen otti musta ilmeisesti kuvan kun olin lähdössä "häkä" kypärä päässä radalle, jos matti kuulet, niin haluan yhteiskuvan :D
Myöskin haastattelu aika-ajon jälkeen jää arkistoihini humoristisena tempauksena!

Viimeksi muokattu:

DSQ

Elossa
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Täytyy siis käydä kokeilemassa clubin omia kisoja ja herätä todellisuuteen.
Olet osittain oikeassa.

25 tunnin kilpailussa ei missään vaiheessa ollut radalla sellaista joukkoa, joka olisi vastannut keskimääräisen Silver Club -kilpailun tasoa. Sen verran oon minäkin niissä karnevaaleissa pyörinyt. (Ajatelkaapa: tämä siitä huolimatta, että esimerkiksi viimeisen tunnin aikana radalla pyöri ympyrää mm. Academy Trophy -voittaja, MM-hopeamitalisti sekä pari vähemmän tunnettua nimeä, jotka ovat vieneet yhteensä yli 40 Silver Club -finaalin voiton. Ei hyvää päivää.)

Tänä talvena Silvereissä on ollut niin kova ja laaja taso, että finaalin voittaminen vaatii äärettömän nopean kuskin ja mielettömän autotuurin. Itsehän en ole kovin nopea ja autotuurini on kuin Aku Ankalla konsanaan, ja siitä huolimatta mulle heilutettiin ruutulippua ensimmäisenä 25 tunnin kilpailussa. Tää on vaan niin absurdia, että en itsekään tahdo uskoa, mitä kirjoitan. :doubtful:

Slug

Well-known member
Kesti hetki lukea nää kaikki viestit aikaväliltä 25h kisan alku ja loppu. Tälleen yhteenputkeen luettuna aika hauskaa tekstiä =)

Tosiaan voitto tuli tiimille, ja kyllä nautin siitä todella paljon, osaksi sen takia että tää oli clubin kovatasosin kilpailu ikinä, piste.

Kisasta on vaikea puhua suoraan kun se kuitenki jollain tavalla provosoi tai muuta vastaavaa, tapahtuihan siellä vaikka mitä, mutta pääpiirteittäin oli todella MUKAVAA! :D

Jossain taaempana puhuttiin myös hahmosta WoPe ja ammattilaisesta, pidän toistaiseksi nuo erillään ja olen harrastaja. Löytyyhän noita lisenssejä pieni pino nurkasta, päiväys osuu vaa ysärin puolelle..

Jossain aivonystyröissä oli tosin kahden sprinttivoiton jälkeen hieman oudot fiilikset kun mukana oli ollut Niemelää, Vainioo ja muita sm em pm mestareita. Tuntui kuin olisit juuri raiskannut median totaalisesti pelkkänä harrastajana.. Mutta todellisuuteen, yksi kovatasosimmista finaaleista clubin historiassa mun kohdalla (2001-2013) Mutta kuittaan sen nopeasti sillä että mulla oli vaikka parempi auto. Muuten ollaan iltasanomissa :D
Loppupeleissähän tää oli vain pilipali hommaa verrattuna isompiin autoihin.

Pakko mainita myös että Niemelä oli ajanut tuossa ekan sprinttini aikana jo aivan tajuttoman kauan, ja kyllä siinä vaiheessa nostin herralle hattua, viimeistään.

Radalla kaikki oli silti vain nimiä toisten joukossa, hyvät väännöt mielestäni kaikinpuolin.

Jos kkwcs kaudella oli epäonnea, niin nyt oli varmaankin tuuria, muuten nuo harkat, aika-ajot, kisan hotlap ja sprintit ois varmaan mennyt jonkun muun nimiin. Täytyy siis käydä kokeilemassa clubin omia kisoja ja herätä todellisuuteen.

Edit: Nyt on aivan pakko vielä hehkuttaa että matti kyllönen otti musta ilmeisesti kuvan kun olin lähdössä "häkä" kypärä päässä radalle, jos matti kuulet, niin haluan yhteiskuvan :D
Myöskin haastattelu aika-ajon jälkeen jää arkistoihini humoristisena tempauksena!
Kovat oli kyllä kähinät, enkä usko että enää ikinä on tuommoista määrää Suomalaisia mestareita samaan aikaan radalla, tai mistä sitä tietää. Parasta tässä on se että tuolla niille pysty pistämään hyvin kampoihin(en kokeilis muualla), ehkä paremmalla autolla ehkä ei.
Nyt kun vitutus on hieman laantunut ja kortisolitasot heittelee niin että kohta ollaan varmaan taas sairaalassa niin pitää muistaa kiittää Kart'in Clubin henkilökuntaa hienosta tapahtumasta.
Kilpailu on oikeasti vaatinut hirmu määrän töitä henkilökunnalta + että valvoivat käytännössä vähän toista vuorokautta putkeen tapahtuman onnistumiseksi, toki osa lähti samoilla silmillä vielä baariin :eek:
Eiköhän vitutus vuodessa sen verran laannu että ehkä vois ens vuonna osallistua taas :D

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
Eiköhän vitutus vuodessa sen verran laannu että ehkä vois ens vuonna osallistua taas :D
Niin, sulla on paha kun joutuu vuoden odottamaan seuraavaa, mulla taas oli helpotus KKWCS kaudella se että kun vitutus alkoi keskeytyksen merkeissä ni 3viikon päästä tuli jo uutta niin se ikään kuin piti tilanteen uutena! :D

..onneks vantaan "melkein" hattutemppu -kisa pelasti kaiken =)

Eri aiheeseen: Itellähän ei ole KIC:stä kokemusta ku vuodesta 2001 asti vain, ja edelleen muistissa on ne kovat skabat nuurströmiä vastaan alkuaikoina. Tuosta vuodesta hetki eteenpäin ja oltiin historian hienoimmassa kisatilanteessa kun 30-50 kuskia taisteli voitosta! Siinä oli varikolla melkein yhtä paljon väkeä kuin 25h kisassa=)

En usko että ainakaan KKWCS kuskit pitää nyky KIC:n tasoa minään ihmeenä, helpommin pääsee top3 kun meidän kisoissa (imo)

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
En usko että ainakaan KKWCS kuskit pitää nyky KIC:n tasoa minään ihmeenä, helpommin pääsee top3 kun meidän kisoissa (imo)
Pitäisköhän suunnata tänään iltalenkki KIC:lle ja todistaa tämä väite fiktioksi? :D