Powered by BMW
Well-known member
On salaista hys hys
Joo, parempi olla sitten vaan hiljaaOn salaista hys hys
Täällä mitään sumuteta. Bemari saattaa jäädä kiinni treenaamisesta jos täällä ruvetaan liikaa huutelemaan, eiku... ei mitäänJaahas. Täällä sitä vaan sumutetaan toisia kuin viimeistä päivää. :ahem:
Pitäisköhän mun sitten hävetä, kun jatkuvasti kovaan ääneen huutelen treeneistä...Täällä mitään sumuteta. Bemari saattaa jäädä kiinni treenaamisesta jos täällä ruvetaan liikaa huutelemaan, eiku... ei mitään
Ei, kun et sä treenaa salaa.Pitäisköhän mun sitten hävetä, kun jatkuvasti kovaan ääneen huutelen treeneistä...
Jaa... Ai - ai en vai... No sittenhän homma toimii! :ahem:Ei, kun et sä treenaa salaa.
Bongasin radalta myös erään toisen tutun hahmokkeen jonka ajotyylin tunnistin jo kahviossa istuskellessa. Hahmoke on kuulemma osallistumassa myös 25h kisaan :ahem:
Eli kiilailuja ja käsimerkkejä havaittu? (sori, oli pakko)On salaista hys hys
Ai niinku tähän tyyliin?Eli kiilailuja ja käsimerkkejä havaittu? (sori, oli pakko)
"kuitti" ja "vastaanotettu" :ahem:
Itsehän menen KiCkailemaan ensi keskiviikkona. 4 lähtöä ja erilaista lähtöjärjestystä joka lähtöön. Omissa käsissä siis ei oma menestyminen läheskään 100%sesti (autotuurin lisäksi) ole vaan kuka osuu sumissa kehenkin ja kuinka kovaa jne. Mutta vähän tuntumaa taas forumin sarjan avauskisaa varten.Tuli eilen äkkilähtö ajaa kic minigp, aika ajos paalu ja kisassa johdin viimeseen kierrokseen asti kunnes vikal kierroksel mentiin ohi ja olin lopulta kolmas. Paras aika kisassa 29.6x.
Englantilaisessa lähtötavassa on sentään se hyöty, että saa startata sekä edempää että taaempaa. Tulee vaihtelua ja haastetta. Tasoahan on kyllä ihan riittämiin...Itsehän menen KiCkailemaan ensi keskiviikkona. 4 lähtöä ja erilaista lähtöjärjestystä joka lähtöön. Omissa käsissä siis ei oma menestyminen läheskään 100%sesti (autotuurin lisäksi) ole vaan kuka osuu sumissa kehenkin ja kuinka kovaa jne. Mutta vähän tuntumaa taas forumin sarjan avauskisaa varten.
Jaa nyt jo. Itse ajattelin, että suuntaan VM:lle seuraavan kerran vasta sitten, kun siellä on uudet autot.Tänään vois herätä talvihorroksesta suuntana vmkarting n. klo 15
Onko yhtikäs mitään ideaa milloin ne olisi tulossa?Jaa nyt jo. Itse ajattelin, että suuntaan VM:lle seuraavan kerran vasta sitten, kun siellä on uudet autot.
Kuun lopulla tai ensi kuun alussa. Kuulemma.Onko yhtikäs mitään ideaa milloin ne olisi tulossa?
Eilen tuli sattumoisin päristeltyä siellä, kun oli "yksityinen" kilpailu. 100 kilon painorajalla nopein aika 29.597. Rata ei siis ole kovin nopeassa kunnossa tällä hetkellä, kun rataennätys on reilusti alle 29 sekunnin.Millaisia aikoja olette nyt tehneet KIC:ssa?