Talviharjoittelutopic 2013/2014

  • Viestiketjun aloittaja DSQ
  • Aloituspäivämäärä

DSQ

Elossa
Liittynyt
5.11.2012
Viestit
5377
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Kiitos tarjouksista, mutta me ei kylläkään tarvita tiimiin korvaajia, koska kuskeja on joka tapauksessa sen verran, että kaikki eivät kuitenkaan saa ajaa niin paljon kuin haluaisivat ja jaksaisivat. :)
 

Slug

Well-known member
Liittynyt
10.3.2010
Viestit
1251
Olikohan näin, että mun VM:lle unohtamani pipo on vielä siellä eikä kukaan ottanut sitä? Ihan vaan etten turhaan mene sitä sinne kyselemään, koska luultavasti joutuu ajamaan pari rundia samalla, jos siellä käy.
Sinnehän se jäi.
 

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Olin ilmeisesti turhan luottavainen leikkauksen suhteen, ilmeni että sen patin "juuret" saattaa lähtee syvemmälle joten eivät uskaltaneet rupee repimään irti niillä työkaluilla ja saattaakin tulla isompi operaatio kun mitä kuviteltiin.
Menee nyt sitten magneettikuvauksen kautta, ja luultavasti leikkauskin tulee siirtymään ensi vuodelle.

Tämä tarkoittaa sitä että taidampa käydä joku päivä ajamassa =)
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Sinnehän se jäi.
Ymmärrän.. Varmaan kyllä tiesitte, ettei kellään muulla voi olla niin rumaa pipoa, mutta se varmaan haisikin aivan hirveälle, koska oli suht hikinen. Kauden päätösjatkoissa olisitte joutuneet olemaan nasset päässä, jos joku sen olisi sinne ottanut. :)
 

Slug

Well-known member
Liittynyt
10.3.2010
Viestit
1251
Ymmärrän.. Varmaan kyllä tiesitte, ettei kellään muulla voi olla niin rumaa pipoa, mutta se varmaan haisikin aivan hirveälle, koska oli suht hikinen. Kauden päätösjatkoissa olisitte joutuneet olemaan nasset päässä, jos joku sen olisi sinne ottanut. :)
http://www.varusteleka.fi/fi/product/cccp-gp-5-kaasunaamari-musta-letkulla-kaytetty/25692
Mutta mehän oltiin kauden päätösjatkoissa nasset päässä ja ... eiku, ei mitään.

Kellään ei ollut varmaa käsitystä oliko se sun spärd... pipo.
 

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Jaa pitäisköhän tuo ostaa, iha vaa sen takia että löytyy nyt sit sellanenki!
Kaveripiiriki on sellanen että saattais hyvinki löytyä joskus käyttöä =)
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Ymmärrän.. Varmaan kyllä tiesitte, ettei kellään muulla voi olla niin rumaa pipoa, mutta se varmaan haisikin aivan hirveälle, koska oli suht hikinen. Kauden päätösjatkoissa olisitte joutuneet olemaan nasset päässä, jos joku sen olisi sinne ottanut. :)
Kun ei oltu varmoja onko se sun, niin eräskin yritti kyllä sulle soitella. :D

Pääteltiin sitten, ettet sä ilman pääspärdäriä olisi ulos lähtenyt.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Kun ei oltu varmoja onko se sun, niin eräskin yritti kyllä sulle soitella. :D

Pääteltiin sitten, ettet sä ilman pääspärdäriä olisi ulos lähtenyt.
Tiedän toki. huomasin soiton vasta himassa, vaikka soiton aikaan olin luultavasti vielä VMKC:n parkkipaikalla. :)
On noita pipoja tullut häviteltyä. Siksi on hyvä olla aina varaspärdäri mukana. :)
 

nese

Well-known member
Liittynyt
3.9.2011
Viestit
1021
Kolmanteen ajoon päätin tasapuolisuuden nimissä vaihtaa autoja päittäin Höyhenen (tunnetaan myös käsitteellä "pikkuveli") kanssa, ja eroahan tuli ihan mukavasti..
Pitäisi lukea tätä useammin... Monella nimellä olen kuullut ihmisten kutsuvan heidän "pikkuveljeään", mutta en ole vielä kertaakaan kuullut kenenkään sanovan sitä höyheneksi. Olet rohkea poika, kun tunnustat tämän. Yhden asian haluan tietää, viittaako sanan "höyhen" kyseisen asian fyysiseen kokoon?
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Pitäisi lukea tätä useammin... Monella nimellä olen kuullut ihmisten kutsuvan heidän "pikkuveljeään", mutta en ole vielä kertaakaan kuullut kenenkään sanovan sitä höyheneksi. Olet rohkea poika, kun tunnustat tämän. Yhden asian haluan tietää, viittaako sanan "höyhen" kyseisen asian fyysiseen kokoon?
:D

Ei mulla muuta.
 

DSQ

Elossa
Liittynyt
5.11.2012
Viestit
5377
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Pitäisi lukea tätä useammin... Monella nimellä olen kuullut ihmisten kutsuvan heidän "pikkuveljeään", mutta en ole vielä kertaakaan kuullut kenenkään sanovan sitä höyheneksi. Olet rohkea poika, kun tunnustat tämän. Yhden asian haluan tietää, viittaako sanan "höyhen" kyseisen asian fyysiseen kokoon?
Kerrohan... Jos sinulla on - tai jos sinulla olisi - itseäsi nuorempi veli, millä käsitteellä kutsuisit häntä?

"Joo, oltiin tuossa nuoremman veljen kanssa vähän kartingia ajelemassa..."
"Mun nuorempi veljeni satutti kätensä tuossa toissapäivänä."
"Mä olen viisi vuotta vanhempi kuin nuorempi veljeni."

Nyt kuule kiinnostaisi vastaus niin maan perkeleesti.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13725
Sarjassa ennalta arvattavat 2mielisyydet :)
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Pitäisi lukea tätä useammin... Monella nimellä olen kuullut ihmisten kutsuvan heidän "pikkuveljeään", mutta en ole vielä kertaakaan kuullut kenenkään sanovan sitä höyheneksi. Olet rohkea poika, kun tunnustat tämän. Yhden asian haluan tietää, viittaako sanan "höyhen" kyseisen asian fyysiseen kokoon?
 

DSQ

Elossa
Liittynyt
5.11.2012
Viestit
5377
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Taas on tuloksia VM-karkeloista.

1. ajo:

#9 Quiq 38.371
#11 Sukupuolielin 38.405

2. ajo:

#11 Quiq 38.018
#9 Sukupuolielin 38.452
#3 J.V. 38.808

3. ajo:

#11 Quiq 38.112
#5 Sukupuolielin 39.005

Uudelleennimesin kilpakumppanini jo valmiiksi, jottei teidän tarvitse turvautua mukanokkeliin implisiitti(melli)siin ilmaisuihin.

Ensimmäinen ajo oli jälleen totuttua hakemista, ja aivan paras auto tuo #9 ei ollut, joten todellinen huippuaika jäi tekemättä. Kuitenkin edelleen 0.2 sekuntia paremmin kuin KKWCS-päätöskisan aika-ajoissa.

Toiseen ajoon vaihdoin tuttuun nopeaan #11:een. Eräs henkilökunnan jäsen osallistui ajoon myös tarkoituksenaan kirittää, mutta tulppahan se loppujen lopuksi oli. :frank: Kovasti jäi korpeamaan se, ettei maaginen 38 sekunnin raja rikkoutunut. Se olisi ollut omalla kohdalla ensimmäinen kerta neljään vuoteen.

Kolmannessa ajossa parhaat paukut oli jo käytetty, ja aika huononi kymmenyksen verran.

Pitkälti samoissa merkeissä samoiltiin kuin viime kerralla; joskin rata oli hieman nopeammassa kunnossa, mikä näkyi luonnollisesti kierrosajoissa. Pito ei ollut ihmeellinen, mutta vallit ja renkaat olivat sopivasti siirtyneet.

Tämän vuoden puolella taidetaan käydä vielä kertaalleen VM:llä. Sitten on vuorossa joululomalle jättäytyminen ja akkujen lataamista ensi kautta varten.
 
Ylös