DSQ
Elossa
Kiitos tarjouksista, mutta me ei kylläkään tarvita tiimiin korvaajia, koska kuskeja on joka tapauksessa sen verran, että kaikki eivät kuitenkaan saa ajaa niin paljon kuin haluaisivat ja jaksaisivat.
Sinnehän se jäi.Olikohan näin, että mun VM:lle unohtamani pipo on vielä siellä eikä kukaan ottanut sitä? Ihan vaan etten turhaan mene sitä sinne kyselemään, koska luultavasti joutuu ajamaan pari rundia samalla, jos siellä käy.
Ensi viikolla olisi taas Silver-kisaa...Tämä tarkoittaa sitä että taidampa käydä joku päivä ajamassa =)
Ymmärrän.. Varmaan kyllä tiesitte, ettei kellään muulla voi olla niin rumaa pipoa, mutta se varmaan haisikin aivan hirveälle, koska oli suht hikinen. Kauden päätösjatkoissa olisitte joutuneet olemaan nasset päässä, jos joku sen olisi sinne ottanut.Sinnehän se jäi.
http://www.varusteleka.fi/fi/product/cccp-gp-5-kaasunaamari-musta-letkulla-kaytetty/25692Ymmärrän.. Varmaan kyllä tiesitte, ettei kellään muulla voi olla niin rumaa pipoa, mutta se varmaan haisikin aivan hirveälle, koska oli suht hikinen. Kauden päätösjatkoissa olisitte joutuneet olemaan nasset päässä, jos joku sen olisi sinne ottanut.
Kun ei oltu varmoja onko se sun, niin eräskin yritti kyllä sulle soitella.Ymmärrän.. Varmaan kyllä tiesitte, ettei kellään muulla voi olla niin rumaa pipoa, mutta se varmaan haisikin aivan hirveälle, koska oli suht hikinen. Kauden päätösjatkoissa olisitte joutuneet olemaan nasset päässä, jos joku sen olisi sinne ottanut.
Tiedän toki. huomasin soiton vasta himassa, vaikka soiton aikaan olin luultavasti vielä VMKC:n parkkipaikalla.Kun ei oltu varmoja onko se sun, niin eräskin yritti kyllä sulle soitella.
Pääteltiin sitten, ettet sä ilman pääspärdäriä olisi ulos lähtenyt.
Pitäisi lukea tätä useammin... Monella nimellä olen kuullut ihmisten kutsuvan heidän "pikkuveljeään", mutta en ole vielä kertaakaan kuullut kenenkään sanovan sitä höyheneksi. Olet rohkea poika, kun tunnustat tämän. Yhden asian haluan tietää, viittaako sanan "höyhen" kyseisen asian fyysiseen kokoon?Kolmanteen ajoon päätin tasapuolisuuden nimissä vaihtaa autoja päittäin Höyhenen (tunnetaan myös käsitteellä "pikkuveli") kanssa, ja eroahan tuli ihan mukavasti..
Pitäisi lukea tätä useammin... Monella nimellä olen kuullut ihmisten kutsuvan heidän "pikkuveljeään", mutta en ole vielä kertaakaan kuullut kenenkään sanovan sitä höyheneksi. Olet rohkea poika, kun tunnustat tämän. Yhden asian haluan tietää, viittaako sanan "höyhen" kyseisen asian fyysiseen kokoon?
Kerrohan... Jos sinulla on - tai jos sinulla olisi - itseäsi nuorempi veli, millä käsitteellä kutsuisit häntä?Pitäisi lukea tätä useammin... Monella nimellä olen kuullut ihmisten kutsuvan heidän "pikkuveljeään", mutta en ole vielä kertaakaan kuullut kenenkään sanovan sitä höyheneksi. Olet rohkea poika, kun tunnustat tämän. Yhden asian haluan tietää, viittaako sanan "höyhen" kyseisen asian fyysiseen kokoon?
Varsinkin kun tuo on jo WANHA. Jacques huomautti asiasta jo puolitoista kuukautta sitten.Sarjassa ennalta arvattavat 2mielisyydet
Kas Jacques Villeneuve ite!#3 J.V. 38.808
....
Uudelleennimesin kilpakumppanini jo valmiiksi, jottei teidän tarvitse turvautua mukanokkeliin implisiitti(melli)siin ilmaisuihin.
Joo, se on osa-aikaisena...Kas Jacques Villeneuve ite!