Talviharjoittelutopic

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Helsingin suunnalla mitään pientä ajosessiota mahd. Keskiviikkona?
Oon sielläpäin päivän niin kerkeis varmaan pyörähtämään ajamassakin :)
Malmin radalle ei pääse ke:jaska: Siksi torstaita suunniteltiin.
Jacquesin ja sinun alkuperäinen suunnitelma oli vissiin tuo torstai, mutta FO on Helsingissä päin keskiviikkona?

Follo?
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Jacquesin ja sinun alkuperäinen suunnitelma oli vissiin tuo torstai, mutta FO on Helsingissä päin keskiviikkona?

Follo?
Joo, tulen huomenna aamusta, käyn KiC:llä tulomatkalla palaveeraamassa hieman...
Sitten työhaistattelu Espoossa 13-15:30, sen jälkeen olisin vapaa.
 

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Joo, tulen huomenna aamusta, käyn KiC:llä tulomatkalla palaveeraamassa hieman...
Sitten työhaistattelu Espoossa 13-15:30, sen jälkeen olisin vapaa.
Mä en taida ihan tuohon puoli neljäksi kerätä Helsinkiin, mutta sanoisin että neljästä eteenpäin käy.. Onnistuuko?

Niin, ja mikä paikka/rata?
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Mä en taida ihan tuohon puoli neljäksi kerätä Helsinkiin, mutta sanoisin että neljästä eteenpäin käy.. Onnistuuko?

Niin, ja mikä paikka/rata?
No mahdollisesti siis loppuu haastattelu Espoossa vasta tuolloin, eli tuskin ennen neljää olen itsekään radalla vielä...
Varmaankin KiC voisi sitten olla se paras vaihtoehto, sais vähän tuntumaa taas Sodiin...
 

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Voisin ehkä itekkin tulla KICiin Keskiviikkona, mietin vielä..
 

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
No mahdollisesti siis loppuu haastattelu Espoossa vasta tuolloin, eli tuskin ennen neljää olen itsekään radalla vielä...
Varmaankin KiC voisi sitten olla se paras vaihtoehto, sais vähän tuntumaa taas Sodiin...
OK, varaustilanteesta sen verran että koitin katella huomista, mutta näyttäisi olevan vielä edellisen viikon tiedot. (http://www.kic.fi/2009/karting_club_varaukset.html)

Jos sovitaan tuota aikaa alustavasti, eli jos klo 16 on mahdollisesti liian aikaisin, niin miten sitten 16.30 tai vaihtoehtoisesti sen jälkeen? Mulle käy melkeinpä mikä tahansa aika.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
OK, varaustilanteesta sen verran että koitin katella huomista, mutta näyttäisi olevan vielä edellisen viikon tiedot. (http://www.kic.fi/2009/karting_club_varaukset.html)

Jos sovitaan tuota aikaa alustavasti, eli jos klo 16 on mahdollisesti liian aikaisin, niin miten sitten 16.30 tai vaihtoehtoisesti sen jälkeen? Mulle käy melkeinpä mikä tahansa aika.
Juu tuo 16:30 voi olla jopa todennnäköisempi jos pääsen vasta 15:30 lähtemään Espoosta...
Koodaillaan siis päivän mittaan :)
WoPe tervetuloa vaan :)
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1123
Helsingin suunnalla mitään pientä ajosessiota mahd. Keskiviikkona?
Oon sielläpäin päivän niin kerkeis varmaan pyörähtämään ajamassakin :)
Tälle viikolle ei harmikseni sovi.

Toukokuussa ketään kiinnostunut ulkoradoille ajelemaan treenit? Lahteen tai Hyvinkäälle
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Toukokuussa ketään kiinnostunut ulkoradoille ajelemaan treenit? Lahteen tai Hyvinkäälle
Lahden radan käyn kokeilemassa ilman muuta, ja Hyvinkäälläkin oisi tarkoitus käydä treenaamassa ennen kisaa
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Suljetaan ja arkistoidaan..

Kesäkauden harjoittelut omaan topiciinsa ja talvikaudesta 2010-2011 tehdään sitten uusi topic.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös