Balthazar
Luonnollisesti.
Eilen rehkin perheen tämänhetkisen ykkösauton sivuilla. Oma auto on edelleenkin matkalla Fordien taivaaseen.
Ei kitkoilla mitään tee, mutta menetteleehän ne jos vaan sulilla teillä ajelee.Tänään vois vaihdella kun on kerran luvassa nollakelejä niin nyt olis ihan hyvä ilma laittaa kitkat alle. Nastoja en toki laittas näin aikasessa vaiheessa.
Syvät on poterot. Onneksi on aina itse oikeassa omine mielipiteineen.Ei kitkoilla mitään tee, mutta menetteleehän ne jos vaan sulilla teillä ajelee.
Kitkat on parhaat meikäläisen ajolle! Kaupunkiajoa, matka-ajoa Tre-Hki eli sulaa asfalttia 80% koko talven.Ei kitkoilla mitään tee, mutta menetteleehän ne jos vaan sulilla teillä ajelee.
Noihin keleihinhän ne Kitkat ehkä ovat tarkoitettukin, mulla aina ollut omassa autossa talvella nastat, niin myös isän Rekoissa jne ei kitkoilla pärjää ainakaan maidon ajussa tuol maaseudulla, mut kyllähän ne välttää joillekkin tasasen tien turvekuskeille.Kitkat on parhaat meikäläisen ajolle! Kaupunkiajoa, matka-ajoa Tre-Hki eli sulaa asfalttia 80% koko talven.
Tässä on ihan selkee paremmuusmittari: kierrosajat :ahem:Jahas oliskose taas tää ainanen jarna alkamassa
Mutta tämähän sattui sopivasti :thumbup:mut kyllähän ne välttää joillekkin tasasen tien turvekuskeille.
Nypityt nastat jossain rasiassa ja meinaat laittaa takasin?Itelläni on jo valmiiksi "kitkat" alla, kun nastat nyppinyt Kuhan kelit huononee, niin voisi nastat käydä..
pari vuotta olen kitkoilla ajanut ja en vaihtaisi nastoihin enää. Ja kaupungissa ja motareita pitkin minäkin pääasiassa ajelen.Kitkat on parhaat meikäläisen ajolle! Kaupunkiajoa, matka-ajoa Tre-Hki eli sulaa asfalttia 80% koko talven.
Lumella noi kitkat pitää ihan älyttömästi, ainoa miinus on autossa kun polkasee jarrua mutkassa niin tumppaa moottorin. Muuten vois ajaa kuin rallia konsanaan.
Ikinä en enää nastoihin siirry :ahem: Pystyn ajamaan nopeammin ja varmemmin kitkoilla.
Jääkelillä pitäis olla kusi sukassa nastoillakin mutta kun niitä on harvemmin. Hail kitkat!