Kerran hajin motonetistä 19,90€ tunkin ja vein sen tuntia myöhemmin takaisin. Arvelin että kyllä sillä nyt kaks kertaa vuodessa ilkeää ja uskaltaa auton ilmaan nostaa, mutta ei antanut kantti periksi. Sen verran oli rimpula mööpeli.
Juu, juu, mutta tunkin armoilla olet.Mä taas olen kurkottanut maata kiertävältä radalta ihan käypiä käytettyjä renkaita ja asentanut ne omaan autooni.
Itte en viitti tommoseen paskahommaan vaivautua vaan pakoitin (väkivallalla uhaten) Chuck Norrisin huolehtimaan mun renkaanvaihdosta. Periaatteessa mulle tietysti ihan sama miten hän sen tekee, mutta naapuri väitti nähneensä Chuckin ostaneen Motonetista halvalla jonkun palautustunkin, jonka joku varsin omistuisen oloinen kaveri oli käynyt palauttamassa vaikka oli juuri tuntia aiemmin ennen sen ostanut. Oli kuulemma puhunut jotain sekavaa agendapostauksesta ja upotetuista kuvista uhaten samalla ohjekirjan laatijaa ikibannilla.Itte nostan toisella käydellä auton kyljen ilmaan ja toisen käden sormilla pyörittelen mutterit auki ja nakkaan uuden renkaan tilalle ja rullailen mutterit takaisin kiinni. Jos vanhat renkaat liian kuluneet, niin viskon ne maata kiertävälle radalle.