Talvirenkaiden vaihtoilmoitukset

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Glykolit asennettu pakkasöiden varalta ja rengaspaineet tarkastettu talvisiksi.
 

Alli&Talli

Tallipaallikon rehtori
Liittynyt
21.7.2010
Viestit
349
Haa!

L:ampotilan kehitys kehittyy nyt niin, jotta h:uomenna ropinarenkaat alle.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Nokian Hakkapeliitta 8:it ja vanteille laitto ostettu. 500 keveni tili.
 

Tolerantti

Well-known member
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
4704
Perjantaina vaihdoin, hyvän sään aikana ja auringonpaisteessa. Yleensähän pitää olla pimeä ja sataa räntää poikittain, kun toimeen tarttuu. Nyt olin fiksumpi. Tai tyhmempi. Kitkat kuitenkin, joten ei ole niin tarkkaa.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Vaihdettu. Ehkä päivä liian aikaisin, mutta niinhän sitä sanotaan että aikainen lintu ikean huonekaluja.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Itte nostan toisella käydellä auton kyljen ilmaan ja toisen käden sormilla pyörittelen mutterit auki ja nakkaan uuden renkaan tilalle ja rullailen mutterit takaisin kiinni. Jos vanhat renkaat liian kuluneet, niin viskon ne maata kiertävälle radalle.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Mä taas olen kurkottanut maata kiertävältä radalta ihan käypiä käytettyjä renkaita ja asentanut ne omaan autooni.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Itte nostan toisella käydellä auton kyljen ilmaan ja toisen käden sormilla pyörittelen mutterit auki ja nakkaan uuden renkaan tilalle ja rullailen mutterit takaisin kiinni. Jos vanhat renkaat liian kuluneet, niin viskon ne maata kiertävälle radalle.
Itte en viitti tommoseen paskahommaan vaivautua vaan pakoitin (väkivallalla uhaten) Chuck Norrisin huolehtimaan mun renkaanvaihdosta. Periaatteessa mulle tietysti ihan sama miten hän sen tekee, mutta naapuri väitti nähneensä Chuckin ostaneen Motonetista halvalla jonkun palautustunkin, jonka joku varsin omistuisen oloinen kaveri oli käynyt palauttamassa vaikka oli juuri tuntia aiemmin ennen sen ostanut. Oli kuulemma puhunut jotain sekavaa agendapostauksesta ja upotetuista kuvista uhaten samalla ohjekirjan laatijaa ikibannilla.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
On niin huonot talvikset, että taidan jatkaa kesiksillä kohti ääretöntä ja sen yli.

Näin lausahdin jo viime syksynä.
 

Örfil

Guest
Vaihdettiin iltapäivällä pojan fiiattiin rupulit alle.

Omasta vielä puuttuu, ei jaksais. Kukahan vaihtais vitosella?
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Nokian kitkat. Vaihdatin.

Kreivin aikaan tuli talvikiekkolähetys. Oli vaan osoitettuna vanhaan osoitteeseeni matkahuollossa, ihmekös kuponkia ei kuulunutkaan.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Koululaiset keräsivät rahnulia leirikoulua varten vaihtamalla renkaita S-marketin pihassa, joten vaihdatinpa nyt sitten.
Käytännössä teinit lusmusivat seinän vierustalla älypuhelimiaan näpertäen kun isukit rehkivät hiki otsalla pyörää alle.
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Sällin fiiu teki eilen tepposet. Alle vaihdetuista talvisluikkareista puhkesi toinen takakumi. Näkyvää syytä ei löydy kumeksesta.

Onneksi juuri Kalevan apsin kohdalla, jossa suoritti vararenkaan vaihtotoimenpiteen.

Samperin Semperit :mad_old:
 
Ylös