Talvirenkaiden vaihtoilmoitukset

Örfil

Guest
c) kaverin paritalo, jossa puolikas varattu ns. "kavereille" :ahem:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Jos olisin ollut fiksu, olisin hoitanut asian tänään. Tai vielähän tässä kerkiää, mutta kun laiskottaa.
 

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Liittynyt
21.6.2006
Viestit
3348
Sijainti
J:vi
Viime vuonna näköjään tällä päivämäärällä vaihdoin. Jos venkoilis sunnuntaille asti ja vaihtais sitte.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Itse vähän leikittelen ajatuksella koko Golfin myymisestä. Että ois niinku sitten turhaa alkaa vaihtelemaan mitään renkaita.
Mutta tod.näk. talvella tulee auton tarve, joten kai se täytyy taas.
 

Alli&Talli

Tallipaallikon rehtori
Liittynyt
21.7.2010
Viestit
349
Itse vähän leikittelen ajatuksella koko Golfin myymisestä. Että ois niinku sitten turhaa alkaa vaihtelemaan mitään renkaita.
Mutta tod.näk. talvella tulee auton tarve, joten kai se täytyy taas.
Kannataa ajaa se espanjaan, siella ei tarvita talvirengaita ollenskaan.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Totta. Espanjasta sitten taas tosin on pitkähkö matka Iso-Syötteelle, josta on tiemmä mökki varattuna vuodenvaihteen tietämissä.
 

Alli&Talli

Tallipaallikon rehtori
Liittynyt
21.7.2010
Viestit
349
Toinen vaihtoehto vältellä aihetta, on hidastaa aikaa, jotta vaihtohetki ei tule vastaan nopeasti.
Ehkä sen voisi seisauttaa juuri ennen tien jäätymistä?
 

Örfil

Guest
Vaimo ehdotti siivouspäivää, niin tuli hyvä syy vaihtaa renkaat.
Jos olisi Vuoden ohje -toikki, tämä menisi siinä kirkkaasti voittajaksi!

Nimittäin renkaiden vaihdossa menee aika joko 30 minsaa tai sitten sopivasti 4 tuntia, jos "tulee ongelmia" ;)

Vaihdoitko kaikkiin 3:uuteen autoon?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Jos olisi Vuoden ohje -toikki, tämä menisi siinä kirkkaasti voittajaksi!

Nimittäin renkaiden vaihdossa menee aika joko 30 minsaa tai sitten sopivasti 4 tuntia, jos "tulee ongelmia" ;)

Vaihdoitko kaikkiin 3:uuteen autoon?
Yhteen vaan vaihdoin... Ongelmia tuli kyllä, vaikken olisi tarvinnutkaan. Aluvanteet 1,5v vanhaan jarrurumpuun ruostuneet kiinni... No sopivasti sain vaihdettua, kun tuli kutsu syömään.
 

Örfil

Guest
Yhteen vaan vaihdoin... Ongelmia tuli kyllä, vaikken olisi tarvinnutkaan. Aluvanteet 1,5v vanhaan jarrurumpuun ruostuneet kiinni... No sopivasti sain vaihdettua, kun tuli kutsu syömään.
Hapettuneet, alumiini ei ruostu ;)

Mulla hajos kuin kliseenä eilen tunkki! Kaksi sokkarengasta oli aikojen saatossa irronneet ja tunkki petti toiselta puolelta, kun nostelin fiiun etupäätä ilmaan.

Onneksi ei nitkahtanut sentäs kokonaan ja homma hoitui sekä tallista löytyi juurikin kaksi sopivaa sokkarengasta ja sain muuten hyvän tunkin taas pelikuntoon.
Eli pitäkää tunkkinne! hyvässä kunnossa ja tarkistakaa sekin aika ajoin.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Kahteen autoon vaihdettu renkaat. Omaan ei. Sen saa autoliike hoitaa, kun ei maksa mulle mithään.

Muijan auto oli katoksessa ja tytön auto puoliksi katon alla, joten joutui kääntämään sen vielä toistepäin, ettei tarvinnut sateessa vaihdella rupuleita.
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Mä käännän aina autot katolleen, niin ei tartte tunkkia.

Pienten autojen etu :ahem:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Tjaah...melkeinpä shortsikelit ulkona ja silti olis varattuna aika renkaanvaihtoon reilun viikon kuluttua :thumbfh:
 
Ylös