Pitäähän tässä nyt odotella, että autoista ruvetaan ottamaan jotain irti ja ajamaan muitakin kuin shakedown kierroksia. Nyt voidaan sanoa, että aerodynamiikkapuolella Ferrari ja Renault ovat tuoneet uutta ja Mäcci pitäytyy vanhassa. Moottorihommat on kokonaan vielä arvailujen varassa. Aerodynamiikkahan ei auta jos auto ei noin yleensä ottaen kulje tai moottori ei kestä. Sitten tietysti on koko rengaskuvio, joka oikeastaan nähdään vasta ekassa kisassa. Että melko paljon on vielä asioita jaossa.
Eniten ihmetyttää toi Mäcin meininki (siis jos esitelty auto on se jolla tullaan kilpaa ajamaan). Itse sanoivat, että aloittivat uuden auton suunnittelun jo aikaisessa vaiheessa ja uusi kinneri näyttää lähes täsmälleen samalta kuin vanha, joka toi huonoimmat tulokset pitkään aikaan. Eikä se moottorikaan mikään menestystarina ollut loppukaudesta ja tämän uudenhan pitäisi perustua siihen. Noh, sponssit ovat uusia ja omistusta on muokattu siihen suuntaan, että yhteistyö ei ainakaan ole hedelmällisempää rungonpunojien ja moottorin väkästäjien välillä. Siksi en veikkaile tallille mitään riemukulkuetta ensi kaudesta, toki toivoisin sitä yksitoikkoisuuden poistamiseksi lajista.