Syön kaksi hatullista paskaa, jos Häkkinen ajaa ensi vuonna laarenin kilpakuskina. Jos tuota lähemmäs ei pääse, niin olen vähän ihmeissäni.berra67 sanoi:Häkä on kyllä HIDAS....mikä oli odotettavissa.
Kolmatta sekunttia hitaampi kuin Rookie-Lewis Hamilton.
Entä sitten jos Kimi joskus on vastaavassa tilanteessa?azai sanoi:Ei voi verrata, eikä kannata. :jaska:
Ja voipi olla, että ei uskalla lainkaan enää. Yksi syy lopettamiselle taisi olla juuri "kuolemanpelon" kasvaminen "ajamishimoa" kovemmaksi. Ja jos nyt ihan tosissaan ajattelee niin onhan tuo jo hiton kova saavutus tuokin. 5 vuotta sitten viimeksi ajanut siipiautoilla...mh_84 sanoi:Entä sitten jos Kimi joskus on vastaavassa tilanteessa?
Ei ole tainnut Mika aivan tosissaan uskaltaa vetää vielä...
Niimpa, ja Lonso alkaa sitten kiukutella Roni sedälle, kun ei ole auto enää yhtä hyvä kun Häkkisen mestaruus aikoina!berra67 sanoi:Kyllä Häkän puitää päästä alle sekunnin päähän Hamiltonista joka tapauksessa.
Ja Häkä kilpakuskiksi-puheet pitää nyt vain lopettaa...ei olisi pitänyt aloittaakkaan noita puheita. Tämä on vain kerta/pari-luonteinen juttu jossa McLaren alkaa olla niin pulassa ja huolestunut tekemisistään että haluavat kaivaan kaiken mahdollisen avuksi kehittyäkseen.
Kertoo paljon McLarenin hädän tilasta. Vaikkaukseni ion että ensi vuosi on myös voitoton kausi.
Minä taas toivon, että kaikilla hyvillä kuskeilla olisi hyvä auto, niin lajin seuraaminen olisi mielekkäämpää.Timppa78 sanoi:Toivottavasti Lonsolle käy samallalailla kun Villeneuvelle aikoinaan, mestaruuden jälkeen siirtyi erittäin huonoon talliin!
No kyllä tuo Williams romahti aikalailla seuraavana vuonna, ilman jotta tarvitsi tallia edes vaihtaa.Timppa78 sanoi:Toivottavasti Lonsolle käy samallalailla kun Villeneuvelle aikoinaan, mestaruuden jälkeen siirtyi erittäin huonoon talliin!
Aivan.....Hurmurisija sanoi:Minä taas toivon, että kaikilla hyvillä kuskeilla olisi hyvä auto, niin lajin seuraaminen olisi mielekkäämpää.
Totta, niin minäkin, mutta olisi hyvä jos Alonsokin saisi tietää/tuntea että millaista on ajaa hyvällä autolla joka hajoaa vähän väliä.mh_84 sanoi:Aivan.....
Heh, jep, tosin ei siellä Alonson puskusäätöjä juuri voi olla kun se herrasmies Spain:sta ei ole tuolla kärryllä koskaan ajanutsakuraba sanoi:Varmaan jotkut meinas, että Häkä heittää heti ekassa setissä pohjat taululle, mun mielestä toi on kyllä aika helvetin hyvä tulos ottaen huomioon, että äijä on ajanut viimeks 5 vuotta sitten F1 autoa. Varmaan kunnon testirupeaman päätteeks rupeis tulemaan hyviä aikoja kun pääsee sinuiksi auton kanssa ja varsinkin saa omiin säätöihinsä. Jos siellä on jotkut alonson puskusäädöt niin niillä ei aja kukaan.
hehe. falonson säädöt ei oo alonso varmaan päässy edes istumaan siihen autoon vielä... mutta aivan eihän häkkisellä oo varmaan vielä kovin hyvää tuntumaa autoon. En mäkään odottanut että olis hirveän kovaa pystyny ajamaan, vielä.sakuraba sanoi:Varmaan jotkut meinas, että Häkä heittää heti ekassa setissä pohjat taululle, mun mielestä toi on kyllä aika helvetin hyvä tulos ottaen huomioon, että äijä on ajanut viimeks 5 vuotta sitten F1 autoa. Varmaan kunnon testirupeaman päätteeks rupeis tulemaan hyviä aikoja kun pääsee sinuiksi auton kanssa ja varsinkin saa omiin säätöihinsä. Jos siellä on jotkut alonson puskusäädöt niin niillä ei aja kukaan.
No eikös se Hamiltonin diili jo julkistettu! Mitä te sekoilette! Onko toi nyt ihme? Äijä ajanut viimeksi vuonna 2001 ja autot on muuttunut MELKOISESTI!Hurmurisija sanoi:Syön kaksi hatullista paskaa, jos Häkkinen ajaa ensi vuonna laarenin kilpakuskina. Jos tuota lähemmäs ei pääse, niin olen vähän ihmeissäni.