Kyllä nuo autot on ihan hienoja, mut tuo älytön evä tekee tuosta ruman. :yuck:Siinä sitä on...:nope:
Ei ole kielletty.En tiedä onko ne kielletty vai ei, mutta testeissähän auton ei tarvitsekaan olla ihan sääntöjenmukainen.
Näyttää koko foorumilla olevan tuo sama kuume, F1-osio nostaa päätään taas talvihorroksesta :thumbup:Formulakuume alkaa nousta täälläkin, varsinkin kun näyttää siltä, että voimasuhteet todella on menossa uusjakoon. :ahem:
Tuntuu itelläkin jäävän tuo vapaan paskanjauhanta vähemmäle, kun tää puoli forumista vie voiton.Näyttää koko foorumilla olevan tuo sama kuume, F1-osio nostaa päätään taas talvihorroksesta :thumbup:
Ainakin se saa takasiiven näyttämään vähemmän rumalta...Kyllä nuo autot on ihan hienoja, mut tuo älytön evä tekee tuosta ruman. :yuck:
Eikös se ole toiste päin, tai ainakin Ferrarille oli viime vuonna kun viileässä ei renkaat lämmenny.Tuli vaan tässä mieleen, että eilen rata oli varmaan nopeampi kuin tänään, johtuen viileämmästä ilmasta. Silti Kimille eilistäkin nopeampi aika...
Joo, samaa rupesin kirjoittamaan. Ei ajanut kuin yhden kierroksen lounastauon jälkeen. Tarkoitus oli täysi kisasimulaatio. (Motor21 kertoo näin).Ilmeisesti Ferrarin testit on paketissa tämän päivän osalta, johtuen KERS -ongelmista. Kimi pitää kait jonkin haastattelusession.... jos nyt taas ymmärsin oikein
Minunkin käsittääkseni juuri näin.Ehei, Ferrari oli vain muihin nähden hitaampi. Kyllä viileällä 15-20 kelillä kovimmat ajat aina ajetaan, mutta eilenhän Kimi ajeli parhaan aikansa 5 kierroksen lenkillä, ja tänään vahvistamattomien tietojen mukaan 3:n.
Meinasin sanoa että lämpimällä kelillä renkaat ylikuumenisivat, jos ajaisi täysillä. Kylmällä myös renkaiden jäähdytys toimii paremmin ja siksi voi ajaa kovempaa.(plus se, että renkaat saadaan kaiketi optimilämpöön viileälläkin kelillä)
Huono homma jos Ferrarilla KERS paukkuu ja testit jää joka kerta siihen. Aina kun Kimi on ajanut on kommentit ollut että "enemmän oli tarkoitus ajaa mutta oli teknisiä ongelmia." Mielummin jättävät sitten KERS:n kokonaan pois jos se ei kerran kestä, kannata turhia riskejä ottaa.Ilmeisesti Ferrarin testit on paketissa tämän päivän osalta, johtuen KERS -ongelmista. Kimi pitää kait jonkin haastattelusession.... jos nyt taas ymmärsin oikein
Huono homma jos Ferrarilla KERS paukkuu ja testit jää joka kerta siihen. Aina kun Kimi on ajanut on kommentit ollut että "enemmän oli tarkoitus ajaa mutta oli teknisiä ongelmia." Mielummin jättävät sitten KERS:n kokonaan pois jos se ei kerran kestä, kannata turhia riskejä ottaa.
Vauhti noin muuten kyllä tuntuu olevan kohdallaan, mutta luotettavuuden puolesta näyttää aika pelottavalta. Välillä menee elektroniikka, välillä hydrauliikka välillä KERS... Saahan ne talvella paukkua mutta toivottavasti ei olisi kaudella ongelmia tiedossa.
Hyi jumalauta, mä ikinä totu noitten autojen ulkomuotoon...Siinä sitä on...:nope: