Talvitreeni- ja elämäntapatoikki kausi 2006-2007

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
nyt alkaa olla aika pahaa väsymystä.. Ollu niin jumissa ja väsyneenä paikat, ettei millään ole kyennyt lenkille.. Äsken tein 9 voimapyöräliikettä.. Kymmenes ei onnistunut edes pienen tauon jälkeen.. Yritin vielä kerran, niin tuli niin voimakasta kipua, että rojahdin maahan.. Parempi ehkä jatkaa lepoa.. Sikäli vaan hölmöä kun en joulukuussa ole kovin paljoa edes treenannut.. Tuntuu että ois aivan finito. :nope:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mulla meni juoksemisen kanssa vähän samaan kuin Jakkeuksella. Sattu niin saatanasti ja ilman paria Buranaa ei ollut mitään asiaa edes vetää tossuja päälle tossa loppukesästä-alkusyksystä. Sitten jätin koko homman ja nyt olen juossut sitten kerta viikossa semmosen 40 minsaa, niin roppa kestää ja homma taas maistuu. Yllättävän hyvinkin kulkee 'tuoreilla' jaloilla juoksu, vaikken mikään 'vireeni' olekaan.:ahem:

Tullut sitten kuntopyörää sotkettua ja jalkalihasliikkeitä tehtyä jaloilla ja käsiin sitten tuo uinti ollut se harjoitusmuoto. Ei siinä lihakset kasva, muttei ole tarkoituskaan.:eek: Päin vastoin, vois vähän vaikka vähentyä lihakset jos sais enämpi kestävyyttä ja nopeutta käsiin.:ahem:

Juhis

Well-known member
Sijainti
Joutseno
Joulupyhät menikin sitten aika pitkälti "aion treenata" nimikkeen alla. Ekana tuli oltua töissä ja sitten itse jouluna meikäläisten mökillä ei vaan huvittanut. 25.12 kävin juoksemassa koirien kanssa reilun puoltuntia, tarkotus oli pidempääkin vedellä mutta ei sitten viittinyt, kun en löytänyt hyviä polkuja ja koirien kanssa ei voinut autoreiteillä juosta. Eilen olisin mennyt salille, mutta oli perskules suljettu 28.12 asti.

Tänään sitten juoksua n. 1h10 min. Ekana loppu patterit sykemittarista, ja sitten vielä kännykän sekkari tilttas, joten aika tuli ihan arvioilta lähtö ja tuloaikaa vertaamalla kellosta. Ei lenkki alkanut sujumaan oikeen missään vaiheessa, metässä oli polut ja pururadat ihan jäässä, joten joutui vetämään jäykillä polvilla, joka ei oo kovin kiva tapa juosta, mutta pakko niin vetää jos meinaa kestää pystyssä. Vähä koski polvia lenkin jälkeen. Jospa huomenna kykenis vähän pidempää.

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
28.12.2006

Tunnin sählytreeni, vastapuolella sählypelin diktaattorijoukkue, jotka neljällä viittä vastaan veivät voiton 20-5. T6 -laitteen mukaan kovin harjoitusvaikutus koskaan minun suorittamanani. Paino joulun jälkeen kivasti pari kiloa enemmän kuin ennen joulua. Tammikuun puolessa välissä tavoitteena 92,xx.

Treenaamisen vähentäminen vaikuttaa muuten miehisiin kykyihin...nyt kun on vähän hellittänyt, niin touhuis vaikka muittenkin puolesta.

Juhis

Well-known member
Sijainti
Joutseno
28.12

Punttia reilu tunti. Hyvällä fiiliksellä pysty painaa ojentajat ja rinnat hyytyneeksi, ja lopuksi varsin kovat sarjat vatsoja. 50 toistoa 15 kg rinnanpäällä, alko jo vähän polttelees :D Nyt tuli koettua kaverin kanssa käynnin varjopuolia, kaveri hyytyi ja halus poikkee vaikka itse olisin mielelläni runnonut vielä enemmänkin, niin hyvä fiilis oli tehä.

29.12

44 minuuttia ja 29 sekkaa päälle 9,5 kilsan reitin läpijuoksuun kulutin tänään aikaa. Ihan hyvä aika vaikka juoksentelu tuntui taas sellaselta perusvauhtiselta tuksuttelulta.

Vähän taukoa ja selkä- ja olkapäätreeni salilla. Tunti meni sielläkin, hyvä treeni tuli tehtyä. Maastaveto on kyl kova liike.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
ei nyt kunnon flunssaa ole ollut, mutta olen silti ottanut tämän viikon iisisti. Ens viikolla sitten taas treenaamaan.

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Uusimman KuntoPlussan mukana tuli Kettlerin esite, jossa oli myös esille muutama juoksumatto. Taas iski kova ostokuume juoksumaton osalta ja nyt pitääkin laittaa vaakakuppiin toiselle puolelle juoksumatto ja toiselle puolelle jotain muuta. Juoksumaton hinnalla saisi parin vuoden oluet.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
29.12.

Hangossa riatloonireeni. 20 min kuntopyörää (tai pinninki) ja 40 minsaa juoksua matolla. Nyt vaihtelin nopeuksia matolla välillä 10km/h - 11 km/h. Tuntuu juoksu kulkevan reippaammin kun juoksee vähän harvemmin.:thumbup:

Viimeksi muokattu: