Talviurheilun seurantaketju

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
En pikaisella etsiskelyllä tällaista Vapaalta löytänyt, joten päätinpä laatia itse. :idea:

Hiihdon ja ampumahiihdon maailmancupit starttaavat tulevana viikonloppuna. Mäkihypyssä ja alppihiihdossa kausi on jo käynnistynyt. Jänskiä kisoja on varmasti luvassa, ja myös suomalaisittain mielenkiintoa riittää: miten pärjää Mäkäräinen? Entä miten sujuu Andreas Romarin paluu rinteisiin?
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Saako tänne raportoida omista edesottamuksistaan mm. Kaupin kilpavitosella, Mustavuoren kelkkarinteessä ja Hervannan hyppyrimäessä?
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Hervannan hyppyrimäestä kun leiskautat pulkalla yli k-pisteen, niin ole hyvä ja raportoi.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
En seuraa talviurheilua. Enkä suosittele muillekaan.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
Luin just et minun verorahoillani on neljä äijää tehny pitkiä päiviä että on saatu pitäjän hiihtotiet kuntoon. Saatana talvisodassakaan mitään latukonetta menny kaukopartioiden edellä. Nykyajan pullamössösuksijat.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Luin just et minun verorahoillani on neljä äijää tehny pitkiä päiviä että on saatu pitäjän hiihtotiet kuntoon. Saatana talvisodassakaan mitään latukonetta menny kaukopartioiden edellä. Nykyajan pullamössösuksijat.
Oltais ehkä pärjätty sodassa jos olis mennyt latukone. Nyt jäätiin hoppeelle.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Jos taiteilijanimellä viitattiin yleisön tamppaamiseen, niin tuohan on ihan hauska.
Jos taasen uusien urien auraamiseen ynnä omien polkujen kulkemiseen, niin tutustuisiko häneen uudestaan ja kerro minulta terveisiä, että haista vittu? Kiitos.
 
Ylös