Talviurheilun seurantaketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zoe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
En pikaisella etsiskelyllä tällaista Vapaalta löytänyt, joten päätinpä laatia itse. :idea:

Hiihdon ja ampumahiihdon maailmancupit starttaavat tulevana viikonloppuna. Mäkihypyssä ja alppihiihdossa kausi on jo käynnistynyt. Jänskiä kisoja on varmasti luvassa, ja myös suomalaisittain mielenkiintoa riittää: miten pärjää Mäkäräinen? Entä miten sujuu Andreas Romarin paluu rinteisiin?

Saako tänne raportoida omista edesottamuksistaan mm. Kaupin kilpavitosella, Mustavuoren kelkkarinteessä ja Hervannan hyppyrimäessä?

Hervannan hyppyrimäestä kun leiskautat pulkalla yli k-pisteen, niin ole hyvä ja raportoi.

En seuraa talviurheilua. Enkä suosittele muillekaan.

Luin just et minun verorahoillani on neljä äijää tehny pitkiä päiviä että on saatu pitäjän hiihtotiet kuntoon. Saatana talvisodassakaan mitään latukonetta menny kaukopartioiden edellä. Nykyajan pullamössösuksijat.

Luin just et minun verorahoillani on neljä äijää tehny pitkiä päiviä että on saatu pitäjän hiihtotiet kuntoon. Saatana talvisodassakaan mitään latukonetta menny kaukopartioiden edellä. Nykyajan pullamössösuksijat.

Oltais ehkä pärjätty sodassa jos olis mennyt latukone. Nyt jäätiin hoppeelle.

Jos taiteilijanimellä viitattiin yleisön tamppaamiseen, niin tuohan on ihan hauska.
Jos taasen uusien urien auraamiseen ynnä omien polkujen kulkemiseen, niin tutustuisiko häneen uudestaan ja kerro minulta terveisiä, että haista vittu? Kiitos.