Tänne kaikki merkitykselliset ilmoitukset.

Hyvä aina palata välillä elämän perusasioihin kuten villieläinten tappamiseen paljain käsin sekä penkkituloksiin :ahem:

Hyvä aina palata välillä elämän perusasioihin kuten villieläinten tappamiseen paljain käsin sekä penkkituloksiin :ahem:

Penkkitulos ei ole elämän perusasia. Tempauksen, kyykkyjen, rinnallevedon ja työnnön tulokset sen sijaan ovat.

Luullakseni olen järjestänyt täällä erinäisiä tempauksia yhden ihmisiän edestä ;) Niin hyvässä kuin pahassa.

Se että vedit rinnoille, alkaa olla jo K-18 juttu :eek!:

Kysyin kerran yhdeltä personal trainerilta, josko sillä olis tietoa hormonitoiminnasta. Rupes luetteleen jotain hintoja. Olin että häh mitä? Että nyt tuulee ullakolla. Se lähti pomppiin portaita ylös. Olin että no niin no just.

Sama kun kysys huoralta tietääkö se noista anaalihommista ja ihmettelis kun se alkaa latoo hintoja tiskiin.

Päätin tulla tsekkaamaan että mistäs täällä oikein keskustellaan. Ajoitukseni lienee täydellinen.

Tietääkö joku noista anaalihommista?

Kyl kait bussiakin voisi työkseen kokeilla. Viime aikoina saanut vaan entistä kyseenalaisempaa mainetta. Palkkaus tosin ihan kiva. Sekin tulee tilille, joten lattialta ei tarvi keräillä.

Isoveli ajaa muuten Turussa bussia ja taksia. Itse olen insinööri.

Sisko on töissä poliisilaitoksella.

Isäparka.

Ekaa kertaa miesmuistiin jouduin turvautumaan paikkoheittoon riisinkeittämisessä. Tuli laitettua vähän liikaa vettä.

Ekaa kertaa miesmuistiin jouduin turvautumaan paikkoheittoon riisinkeittämisessä. Tuli laitettua vähän liikaa vettä.

Riisin voi keittää väljässä vedessä ja kaataa lopuksi ylijäämäveden pois.
Näin toimii moni.

Vaimo toimii edellä kuvatusti, minä toimin lailla Balttiksen suhteuttamalla veden ja riisin määrät toisiinsa, koska *insinööri*.

Kyseessä oli mulle uusi tuote, Lidlin basmatia. Tarvitsee näköjään vähemmän vettä kuin S- ja K-ketjuissa myytävät basmatit.