Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset 1/2017

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Käsitin, jotta kirjasta. Suluissa oleva oli Nomin hassuttelua.

Jos taas meinasikin telkkariohjelmaa, niin näytän Nomille mistä pikkupuput tulevat.
Nyt mä meinaan tippua kärryiltä ja Örveltäjän venheestä. Siis telkkariohjelmissahan oli tekstitykset sotkussa, mutta tämä Kouvon pippelijuttu olikin sit kirjasta. Osupa sopivasti samanaikaisesti tuon tv-jutun kanssa.

Paitsi ei siinä kirjassa ollut pippeliä. Pikkupupuja suoltava se toinen aukko kyllä.

Ottaa huomenna kuva todistusaineistoksi. En nyt jaksa mennä tenavaa herättämään ja sanoa, että herätin tämän salamavalolla, koska halusin ottaa kuvan pupun römpsästä.

Paitsi ei siinä kirjassa ollut pippeliä. Pikkupupuja suoltava se toinen aukko kyllä.

Ottaa huomenna kuva todistusaineistoksi. En nyt jaksa mennä tenavaa herättämään ja sanoa, että herätin tämän salamavalolla, koska halusin ottaa kuvan pupun römpsästä.

Googletin antamillasi spekseillä. Lienee tämä?

img_20170129_202659_1.jpg

Ne on kiehtovia nuo eilisen lastenkirjat. Jenni on näköjään käynyt kampaamossa ottamassa permanentin, vai afroko tuo on? Ja varmaankin ihan vaan sen takia, ettei pienet lukijat erehtyisi tulkitsemaan pupuja homoiksi.

Käyn kohta vähän asioimassa pääpoliisiasemalla, vaikken usko että pääni tarvitsisi poliisitoimia, vook.

Käyn kohta vähän asioimassa pääpoliisiasemalla, vaikken usko että pääni tarvitsisi poliisitoimia, vook.

Tuostapa tuli mieleen kerrallinen harkitsematon sanomiseni. Kaveri kertoi menevänsä pääterveysasemalle ja minä erehdyin sanomaan, että olen jo pitemmän aikaa ajatellut, että hänen päässään on vikaa. :o