OoPee
Nuori ikäisekseen
Just olin tulossa laittamaan, että Oopee on todellisuudessa IS:n Itävallan kirjeenvaihtaja :nope:
Siinä duunissa ei varmaan pääsis pahemmin stressaantumaan.
Just olin tulossa laittamaan, että Oopee on todellisuudessa IS:n Itävallan kirjeenvaihtaja :nope:
Minuakin harmittaa:frown:
![]()
Poikien ei tartte yksikätisenäkään käydä hiuksiaan pesettämässä kampaajalla. On se helppoa. En kuitenkaan vaihtaisi. Kävin juuri kampaajalla hiuspesulla ja kevytpuhalluskuivauksella. 12 euroa.
Tossa muuten pojat ovat juuri vastaavissa hommissa. Kuvassa on meneillään hiusten juurihoito altapäin ja hoitoainetta annostellaan tölkistä. Ilmeistä näkee balsamin tehon.
Onkos toi muuten trampoliini, joka ikkunasta näkyy? Vai vesipalju lisävarusteenaan lapio?
Täällä on muut kuvankäsitelleet jo ties millaisia härskiyksiä. Mun mielikuvitukseni taipui vain tuollaiseen sensuroituun versioon. Koko perheen foorumilla kun ollaan ja sitä rataa.
![]()
Onkos toi muuten trampoliini, joka ikkunasta näkyy? Vai vesipalju lisävarusteenaan lapio?
Palju, kera kaarevien naisten...
Monihan näistäkin bileistä puhuu.... mutta kuvan ottaneena voin sanoa.. että olisipatte olleet paikalla.. Monesta asiasta voi jäädä joskus paitsi...
Elämä on... :frank:
Ketkä tos kuvas muute on?
Mosse ja Oopee
OkKumpi o kumpi.
OkKumpi o kumpi.
Oopee on toi Pittin Prätin ja Mosse toi Kluunin Tsoortsin näkönen.
Nonih! :doubtful:
Samaa meinasin sanoa.Nonih! :doubtful:
ei se imuri