kouvotsvoni
Banjottu
Onpas unista porukkaa.
Saanen epäillä tuota parasta ja olla asiasta saletissa.
:ahem:
:ahem:
Kuten toisaalla keskusteltu, niin vikaa päässä ei välttämättä ole. Toki me mielellään sellainen halutaan löytää, sillä kaikelle pitää olla selitys.Onko täällä ihmetelty lainkaan tuota (ilmeisesti) naishenkilön intoa ajaa pieneten lasten päälle autolla?
Kaava on ollut se, että täti näyttää suojatielle pyrkivälle pikkulapselle "ole hyvä mene vaan, minä kyllä tässä odottelen", jonka jälkeen täti survaisee kaasua ja ajaa lapsen päälle.
Mä olen jotenkin enemmän huolissaan tästä pikkulapsiin kohdistuvasta murhayritysten buumista kuin tuosta Hyvinkään yksittäiscasesta.
Kuumastakin tapauksesta voinee sanoa, että vian ei tarvitse olla suuri, jos se sattuu vaikuttamaan pään alueella.
Kuten toisaalla keskusteltu, niin vikaa päässä ei välttämättä ole. Toki me mielellään sellainen halutaan löytää, sillä kaikelle pitää olla selitys.
Olen kahvilla Yppärin Nesteellä ja täällä haisee rehellisesti paska.
Mielipiteeni on siis, että päässä täytyy olla jotain "vikaa" jos ajaa lasten päälle autolla toistuvasti ja tarkoituksellisesti,
Mun mielestä päässä täytyy olla jotain "vikaa", vaikka ajaisi tarkoituksellisesti lapsen päälle edes yhden kerran.
Mun mielestä päässä täytyy olla jotain "vikaa", vaikka ajaisi tarkoituksellisesti lapsen päälle edes yhden kerran.
Riippuu lapsesta. *odottaa*
*odota* vaan, mutta aika perseestä tuo sun kommenttisi silti :thumbdown
Luulin että meillä täysin erilainen käsitys hassuttelusta, mutta nyt osui.
On ihmeteltyä ja Lapinlahdella kun kävi noin niin meidät tutut tunsivat sen naisen joka ajoi päältä ja myös päälle ajetun tytön perheen ja myös joku maitokuski oli lapinlahden kuivamaidolla isän kanssa tapauksesta jutellut kun tietää päältä ajajan sillä hän on joku maatilan emäntä.Onko täällä ihmetelty lainkaan tuota (ilmeisesti) naishenkilön intoa ajaa pieneten lasten päälle autolla?
On ihmeteltyä ja Lapinlahdella kun kävi noin niin meidät tutut tunsivat sen naisen joka ajoi päältä ja myös päälle ajetun tytön perheen ja myös joku maitokuski oli lapinlahden kuivamaidolla isän kanssa tapauksesta jutellut kun tietää päältä ajajan sillä hän on joku maatilan emäntä.
Ajattelinkin, että jonkun perheellisen mielestä tuo ei ole hauskaa lain.
Sori hei.