Lähti taas uuden duunin hakuruletti käyntiin.
Onko teillä siellä firmassa kohta enää ketään kun seuraava yt-kierros pätkähtää käyntiin?
Tämä tuli harvinaisen selväksi.Yks kaveri meinas mennä kalaan mut ei sit menny.
Hauskaa on myös se, että joka YT-kierroksella puhutaan, että ei tästä porukasta kyllä ENÄÄ voi pois ottaa, että muutenhan se on lappu luukulla, mutta niin vaan hommat jatkuu pienemmälläkin porukalla. Mutta nyt täytyy sanoa, että aika rajoilla ollaan.
Kun tänne tulin meitä oli tuotannossa 9,5. Nyt meitä on 5...
Aika penseästi kääpiö sitten ulkoistettiin ensimmäisten joukossa.
Tuostahan se Laaksosta (Nordensköldinkatu, Auroran ja Laakson sairaalat) lenkkipolkujen muodossa lähtee. Virallisesti jo Töölönlahdelta. Laaksossa tai siltatyömaan johdosta Vauhtiellä Eläintarhan urkkakentä takana on parkkipaikkoja.
Kilsa sun tahtia ja sitten voin irrota jos on paukkuja. En kilsassa näköetäisyyttä kauemmas kuitenkaan ennätä ja palautukset kävely-hissuttelua 1km. Pirkkolaan ja takaisin. Mukaan vaan!
LÄÄKETUNTIII!! LÄÄKETUNTII!!!
VAPAA!!! Ei ajatuksen häivää! Ajatus saa harhailla IHAN MISSÄ VAAN!! Irrationaalisen käyttäytymisen JUHLAA!! Hoitoajalla ajalla HALJUILUA ja HAUKOTTELUA! Haluttomuutta minkäänlaiseen järjestäytyneeseen TOIMINTAAN! Nyt olen VAPAA!!! Mahdollisuus seksuaalisiin PÄIVÄUNIIN! Mä olen VAPAA! Vapaus lähteä MIHIN HUVITTAA, kolmen vartin ajaksi ja sairaalan lääkkeillä! VAPAA!!! JIIHUUU!!
Tuu hakee!
Tulee tuplamatka ajaa pösilö!
Pysähdyn tässä matkalla hotelliin Kuusijärvellä. Juoksen "tutuissa" maisemissa tunnin.
Ai sä oot siellä vasta, moon jo sukkahousuja vetämässä jalkaan.
No, ens kerralla laitetaan Mosse koville!