Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. III

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Hei hahmot! En olekaan pitkään aikaan käynyt täällä! Mukava nähdä näin monia iloisia kasvoja tervehtimässä minua näin aamutuimaan! Vapaan keskustelun virkistävä atmosfääri (huomatkaa, olen hieno ihminen ja käytän vaikeita ulkomaalaisia sanoja) tekee hyvää näin loman lopuksi! Miten teillä noin niinkuin muuten menee?!

Ok.

Hei hahmot! En olekaan pitkään aikaan käynyt täällä! Mukava nähdä näin monia iloisia kasvoja tervehtimässä minua näin aamutuimaan! Vapaan keskustelun virkistävä atmosfääri (huomatkaa, olen hieno ihminen ja käytän vaikeita ulkomaalaisia sanoja) tekee hyvää näin loman lopuksi! Miten teillä noin niinkuin muuten menee?!
Helposti.

Lääkkeett!!1!!

Pitänee aloittaa laihduttaminen, kun luonto osoitteli mahaani ampiaisen muodossa. Vieläkin koskee pistopaikkaan, mutta kestän sen kuin mies.. niisk.

Nokia 6303:n latauspistokkeesta painui pinni sisään.

Joutuuko sitä vielä luurikauppaan, tuon piti kestää sen saman 5 vuotta kuin edellisen puhelimen :mad:

Oppiipas ihminen aina silloin tällöin jotain uutta. Suomalaisen työväen yhdeksi tunnusomaisimmista marsseista profiloitunut Taistojen tiellä onkin alun alkaen Hannes Konnon säveltämä suojeluskuntamarssi Jää hyvästi Isänmaa, siis valkoinen marssi.
Vasta Knut Kankaan sanoituksen myötä siitä tuli punainen..

Itse asiassa tunnen itseni hieman tyhmäksi, etten tiennyt tätä aiemmin. :o

Ja tätä laulettiin silloin kun suoritin asevelvollisuutta: Sillanpään marssilaulu

Ja Sotilaspoikaa sormikoittokunta soitteli silloin kun olin komppaniani mukana loppukesästä 2001 valapäivän ohimarssivuorossa. Perkeleen vaikea kipale muutaman viikon väessä olleelle löytää sitä isoa rumpua, jota niin mainostettiin oikean tahdin löytämisen kannalta..
Mutta löytyi se sieltä ja kivasti meni.

Löytyi vielä juutuupeillessa se UIT-esitys vuodelta 1986 joka melkein sai äidin itkemään kun se viime jouluna vaivoin löytyi.
Oginskin poloneesi kun Jukka Virtasen sanoituksen voimin sattuu just eikä melkein vanhempieni elämään ennen takaisin Suomeen muuttoa. Tarttee laittaa talteen tämä, niin..

Tää on tätä paskaa tämmösessä pikkukylässä taas.

Olis vähän ollu mukamas terveyskeskukseenkin asiaa. Sen verran, että ois tarvinnut resepti uusia vatsalääkkeseen ja niskasärkyyn annettuun särkylääkkeeseen. (särkylääke on punasen kolmion lääke) On terveyskeskus suljettu 2.7. Aukeaa seuraavan kerran 30.8. Onneks ens kuussa taas pääsee, jos tarttee, odottelematta eurooppalaisella SV-kortilla ja ilmakseks, ilman mitään terveyskeskusmaksuja. Mut ei tarvinne mennä, kun esim. kyseinen vatsalääke ja särkylääke ovat molemmat reseptivapaita tuolla kakkosasunnon kieppeillä. Ja maksaa 20% Suomen hinnasta.

Ensiksi äiteen kanssa asuntonäyttöön, taitaa käydä niin, että muuttaa kolmen kilometrin päähän muutaman kuukauden päästä. Ei paha.

Sen jälkeen sitten onkin suunta laivalle ja Tukholman ihmeisiin.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.