Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. IV

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tekis mieli kahvia, mutta söin just pussillisen Gifu Hornaa, ja tiedän että melkein kaikki maistuu sen jälkeen ihan kauhealta. Mitähän tekis? Huuhtelisko suun lasillisella Palmaa, joka myös maistuu hirveen huonolta tän setin jälkeen, vai pitäisköhän vaan ootella hetki. On tää taas vaikeeta. Lohdutan itseäni Lakrisalilla.

Tekis mieli kahvia, mutta söin just pussillisen Gifu Hornaa, ja tiedän että melkein kaikki maistuu sen jälkeen ihan kauhealta. Mitähän tekis? Huuhtelisko suun lasillisella Palmaa, joka myös maistuu hirveen huonolta tän setin jälkeen, vai pitäisköhän vaan ootella hetki. On tää taas vaikeeta. Lohdutan itseäni Lakrisalilla.

Tee niinkuin mä: Vaihdoin sigun! :ahem:

Vedä kaks pulloa fisua.

Noku kah vitutti niin kovin ja rouva sattui olemaan keittiöön päin just kävelemässä sen oloisena, ettei sillä ole muutakaan tekemistä ku tuoda mulle vähän juomaa.

Mulla on sellanen nykäs miksi tossa mukissa. Sellanen fiftisiksti 80% viruvalgeet. Olo on kun näkis kohta valon ihan oikeesti :D

Aika epäsymmetriset kasvot tolla Vapaavuorella. En taida pyytää siltä takauksia ja innovaatiotukea mun paattiprojektiin.

panorama_vapaavuori_ministeriksi.jpg

Aika epäsymmetriset kasvot tolla Vapaavuorella. En taida pyytää siltä takauksia ja innovaatiotukea mun paattiprojektiin.

Ei se mitään, Rassu voi puolueuskollisena tulla koesoutaan sun kirkkoveneen.

*kaislikossa suhisee*

Knoukka: jos ikinä tulet Pirkkalaan, grillaan sulle puhkipoltetun makkaran!
KOSTOX!

Ps. ens kesänä tulee takapihalle katos ja tandooriuuni :cool:

T: Rassu X

Auto löytyi aika nopeastikin kunhan sitä alettiin etsimään. Kiitos Suomen poliisi.