Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. IV

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Haa

Iltakävelyn aikaan täkäläinen nuoriso tuossa veteli pitkiä sivuluisuja ajoneuvollaan S-Marketin, liikuntakeskuksen ja katsastuskonttorin pihassa. Kaipa se kuuluu nuorison käyttäytymiseen, mutta ajoneuvo (kts. kuva) vaan vähäsen hämmästytti. Kolme nuorta miestä istui kajuutassa. Ainakin kuskilla oli kuulosuojat käytössä...

Ja taas. Nyt oli Natikan kajuutassa kaksi henkilöä ja kolmas peesasi Monkeyllä. Ihan hyvä meininki heillä vissiin.

Hah, tietokone väittää, että koneen akku on täyteen ladattu.

Väite on kuitenkin paskaa, sillä akku ei ole kiinni koneessa lain'.

Hah, tietokone väittää, että koneen akku on täyteen ladattu.

Väite on kuitenkin paskaa, sillä akku ei ole kiinni koneessa lain'.

Mulla joskus joku linux ilmoitteli varsin taajaan akun tilasta. Milloin tyhjä, milloin täysi. Kyseessä oli vaan pöytäkone. En jaksanut asialla vaivata itseäni sen vertaa, että ottanut selvää enempiä asiasta.

:mad:

Juuri kun menin valittamaan asiasta julkisesti, lukeekin nyt tuolla alapalkissa, että akkua ei löydy.

Eihän tämän näin pitänyt mennä.

Mulla joskus joku linux ilmoitteli varsin taajaan akun tilasta. Milloin tyhjä, milloin täysi. Kyseessä oli vaan pöytäkone. En jaksanut asialla vaivata itseäni sen vertaa, että ottanut selvää enempiä asiasta.
Modet on meitä tavallisia kuolevaisia paremmin selvillä asioista :)

Tänään koitti se päivä, että lähden viimeisen kerran Vihannista.

Itse kyllä aikanaan edelleen oleilin Piikkiössä, vaikka se Kaarinaan liittyikin.

Hyvä huomata tässä vaiheessa päivää että on hääpäivä.

Huomenna Kuopijo onkin sitten yli 100000 immeisen kunta kera Tahkon laskettelukeskuksen.