Thyella
þýðingafræðingur
Vaikuttaa iloisten tyttärien rekrytointikampanjalta tuo Thyellan saama sähköposti.
:frown:
Vaikuttaa iloisten tyttärien rekrytointikampanjalta tuo Thyellan saama sähköposti.
Hengissä ollaan. Olo on virkeä hyvin nukutun yön jälkeen.
Olo on virkeä hyvin nukutun yön jälkeen.
:thumbfh:
Melatoniini toimii, vaikka olen tähän asti ollut todella skeptinen sen suhteen. :eek!:
Paikallinen suomalaisfarmaseutti melkein pakkomöi mulle melatoniinikuurin....ja olen nyt kaks yötä nukkunut ennätyspitkät unet ja ennätyssikeästi.Eli just ne kaks yötä, jolloin olen ennen nukkumaanmenoa ottanut puol tuntia ennen nukkumaanmenoa sen melatoniinitabletin.
En esimerkiksi herännyt yöllä juomaan kolmea litraa vettä.
Wittuko väsyttää.
Jos en nyt ihan väärin muista, niin eikös sulla ollu (ainakin joskus aikoinaan) nukkumisen suhteen melkoisia ongelmia. Pari tuntia yössä jne. vai miten se meni?
Jos tuohon auttaa, niin varmaan hintansa väärtti :thumbup:
...en muuten ole melatoniinista koskaan edes kuullu, enkä just nyt jaksais edes kuuklettaa![]()
Melatoniini toimii, vaikka olen tähän asti ollut todella skeptinen sen suhteen. :eek!:
Paikallinen suomalaisfarmaseutti melkein pakkomöi mulle melatoniinikuurin....ja olen nyt kaks yötä nukkunut ennätyspitkät unet ja ennätyssikeästi.Eli just ne kaks yötä, jolloin olen ennen nukkumaanmenoa ottanut puol tuntia ennen nukkumaanmenoa sen melatoniinitabletin.
The women soldiers are waiting for him to come.
Makaryllilaatikko uunissa.