Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol IX

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Menin hetken mielipuolijohteesta sivustolle bookface.com. Siellä oli joku kysely mun internetin käytöstä ja vastasin siihen että käytän jotain ihan muuta selainta, kuin mitä ehdottivat. Sitten ne kiittivät ja hakivat minulle lupaamansa tarjouksen valittavaksi. Valitsin 10" Android tabletin hintaan 1 €. Lunastussivu näytti seuraavalta. Huomioni kiinnittyä tuohon "Hyväksyn ehdot"-valintaan - meinaan niitä ehtoja ei mistään saanut näkyviin, tästä johten täytin kouvotsvonin tiedot tuohon.

Näytä liitetiedosto 20839

Menin hetken mielipuolijohteesta sivustolle bookface.com. Siellä oli joku kysely mun internetin käytöstä ja vastasin siihen että käytän jotain ihan muuta selainta, kuin mitä ehdottivat. Sitten ne kiittivät ja hakivat minulle lupaamansa tarjouksen valittavaksi. Valitsin 10" Android tabletin hintaan 1 €. Lunastussivu näytti seuraavalta. Huomioni kiinnittyä tuohon "Hyväksyn ehdot"-valintaan - meinaan niitä ehtoja ei mistään saanut näkyviin, tästä johten täytin kouvotsvonin tiedot tuohon.

Näytä liitetiedosto 20839
Kiitti hei.

Olivat päässeet loppumaan, niin pistivät jonkun 500 euron Applen härpättimen tulemaan.

Veikkaanpa että tuosta Keskustelua musiikillisilla kysymyksillä -toikista saattaa hyvinkin tulla vastaisuudessa suosikkitoikkini rekkaribongiksen ohella.

what-is-love-o.gif

Veikkaanpa että tuosta Keskustelua musiikillisilla kysymyksillä -toikista saattaa hyvinkin tulla vastaisuudessa suosikkitoikkini rekkaribongiksen ohella.

Joku näppärä jamppahan voisi järjestää ko. otsakkeesta visailun, jossa pitää luetella esittäjineen kaikki mainitut kappaleet. Palkinnoksi ravintolalahjakortteja.

Uusi Passat on vuoden auto Suomessa, ehkä jopa kahdenkin ähähhähähäh

Voisko joku hakea oldzukan sieltä tienvarresta pois?

*merkkivalo syttyy*
oldez: No mitä nyt, Volvo?
Volvo: Olet välittömässä huollon tarpeessa, oldez.

Vitsi oli om akek simä.

Pitäiskö F1-Forumin sääntöihin lisätä virtuaalinen turva-auto? Että jos jollakulla meininki vallan äityy hurjaksi niin pamahtais vaikkapaskin max. 5 viestiä/vrk -raja, tai emmä ny tiijä. Oho, pieru.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.