Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kaikki lienee jo päin vittua siis. Peruuttamattomasti.

Sammutetaan valot ja käydään hankeen makaamaan.

Voi hitto, että tuo Stubbin nykyinen jankkaamistapa ärsyttää. Ennen sillä oli aina ne pointit, kaikki asiat oli numeroitu. Nyt se aloittaa monta peräkkäistä virkettä samalla/samoilla sanoilla. Ihan kuin levy juuttuisi paikalleen. Meneillään olevassa infossakin tuo taas tapahtui, eikä ollut ensimmäinen kerta. *huoh*

Voi hitto, että tuo Stubbin nykyinen jankkaamistapa ärsyttää. Ennen sillä oli aina ne pointit, kaikki asiat oli numeroitu. Nyt se aloittaa monta peräkkäistä virkettä samalla/samoilla sanoilla. Ihan kuin levy juuttuisi paikalleen. Meneillään olevassa infossakin tuo taas tapahtui, eikä ollut ensimmäinen kerta. *huoh*

En jaksanut avata tuota Jonin linkkiä.

Miten minun Stubbijuttuni liittyi Jonin postauksen linkkiin? :confused:

Ihmettelen itsekin. Pitäiskö sittenkin avata?

Stubb ja stupid ovat tietysti helposti sekoitettavissa. :wink:

En muuten ymmärrä tuota tarvetta väännellä Stubbin nimestä jotain muuta sinnepäin viittaavaa. Kai se on sitä suvaitsevuutta, en tiedä.

Samat sanat. Menee samaan kategoriaan kuin Hitler -viiksien piirtely ihmisten kuviin.

Funnando Hilanso rimmaa yhden kuuluisan urheilijan nimen kanssa.

En muuten ymmärrä tuota tarvetta väännellä Stubbin nimestä jotain muuta sinnepäin viittaavaa. Kai se on sitä suvaitsevuutta, en tiedä.

Jos minua tarkoitat, niin en todellakaan väännellyt Stubbin nimeä, koska en itse tykkää nimien vääntelystä. Yritin vain sanoa/kirjoittaa, että joku on Stubb ja joku toinen on stupid.