Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Noi mun kulut on kertyneet vajaan puolen vuoden aikana.

Onk vastikään tullu jotain yleisiä korotuksia joista mun pitäisi olla tietoinen?
Vai oliko noi korotukset ikäänkuin jotain henkilökohtaisia jutskia?

Olettaisin tuossa olevan kyse lisäkamasta, josta saa sentin tai kaksi.

Huomenta!

Hyvää heinäkuuta! Tosin ei tämä alku kovin hyvältä vaikuta, kun koneessa on TAAS jotain häikkää. :doubtful:

Tänään tuli sitten 3,1 prosentin palkankorotus ja odottaa sopii ihmetystä ja kummastelua, kun ei tämä ennen näin kallista ollut.

Puhelimesta joutuu muuten maksamaan veroa.:(

Ja saatana vastaamaankin siihen oli sitten ilta tai viikonloppu.Uuden pomon mielestä myös kesälomalla.

Tosi pitkään pyörinyt tässä tietokonepöydällä kynä. Jostain syystä hoksottimeni ikinä eivät olleet aiemmin reagoineet siihen, minkä firman kynästä oikein on kyse:
picture.php

Alonso has me!

Keitän mulle kaurapuuroa. Intti alkaa alle kahden viikon päästä, joten on jo aikakin totutella puuroon. Aikaisemmin mulla on ollut ongelmana se, että puuro alkaa oksettamaan, joten tehtävä ei ole todellakaan helppo. :o

Keitän mulle kaurapuuroa. Intti alkaa alle kahden viikon päästä, joten on jo aikakin totutella puuroon. Aikaisemmin mulla on ollut ongelmana se, että puuro alkaa oksettamaan, joten tehtävä ei ole todellakaan helppo. :o

Miksi inttiä varten pitää totutella puuroon? En tainnut 180pv:n aikana nähdä moista einestä kertaakaan.

Miksi inttiä varten pitää totutella puuroon? En tainnut 180pv:n aikana nähdä moista einestä kertaakaan.

Noh noh, eiköhän sitä tarjoilla leireillä aika paljon. Itse asiassa huomasin äsken, että sehän menee multa aika helposti alas.

Kylläpä tuota aamulla monesti on.. tosin mie olen niin huono aamusyöpöttelijä ettei tullut/tule paljon puuroon koskettua. Paitsi talvella perkeleellisessä pakkasessa toki kelpaa mikä tahansa lämmin pöperö vaikkei olisi nälkäkään.