Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

jaska sanoi:
windowsin asentaminen (incl. kaikki maholliset ja mahottomat softat) jostain muusta kuin imagesta on persee*****
Oopee vois kertoa paljon MS:stä ja MS:n peliohjaimista ;)

.. ei onnistu Sidewinderin ohjelmiston asennus :jaska:

jaska sanoi:

Ja mikä oli Microsoftin ratkaisu? Lopettivat Sidewinderin valmistamisen.

:alppu:

J.Heldenview sanoi:
Ja mikä oli Microsoftin ratkaisu? Lopettivat Sidewinderin valmistamisen.

:alppu:

Ois ehkä sittenkin kannattanut vaan opettaa asiakkaat käyttämään noita laitteita :rolleyes:

jaska sanoi:

Joo no siinä ei paljon oo kerrottavaa. Perseestä :mad_old:

Loppu autopelien pelailu multa aikoinaan melko tehokkaasti siihen, kun XP tuli koneelle :nope:

Minä asensin eilen pojalle SideWinderin XP:hen :eek!: En saanut rattia toimimaan CilinColin McRay kakkosessa, mutta Microsoftin omassa Midtown Madnesissa pelittää :dunno: Samoin käyttiksen puolella ratin testit toimivat.

Pitäisiköhän downgradeta käyttis XP:stä 98:iin, kun tätä konetta en ajatellut koskaan nettiin laittaa...

Sam sanoi:
Minä asensin eilen pojalle SideWinderin XP:hen :eek!: En saanut rattia toimimaan CilinColin McRay kakkosessa, mutta Microsoftin omassa Midtown Madnesissa pelittää :dunno: Samoin käyttiksen puolella ratin testit toimivat.

Pitäisiköhän downgradeta käyttis XP:stä 98:iin, kun tätä konetta en ajatellut koskaan nettiin laittaa...
edellisessä XP:n asennusversiossa tuo toimi :rolleyes:

... uuteenkin softat asentu, mutta en ole vielä testannut toimivuutta.

Meneeköhän tämä koskaan ohi?

Miten keljumainen tauti tällainen flunssa onkaan. Miksi tämä ei ala jo loppua. :mad_old:

Moe ja Olga toimivat hyvinä varoittavina esimerkkeinä. Kyllä on tullut puettua jo pelkälle postilaatikko reissulle talvitamineet :D
Ei tahdo moista. Oli mulla kyllä oma "kuukautinen" pari vuotta sitten ja tuskaa oli. Ja sitten mentiin sydänfilmit ja kaikki, mutta todettiin että mun ainoa riskitekijä on sukupuoli...

Moe Szyslak sanoi:
:o

Sää oot jo nyt kärsimätön :nope:

PS. alkoholi sitten EI auta.
En oo kärsimätön, pikemminkin päinvastoin - superkärsivä. Ihan apteekkilääkkeisiin olen tyytynyt. Muita rohtoja tässä ei kaipaa.

Mahtaa se olla ihanaa, jos joskus hengitys toimii normaalisti eikä tule otsahiki pienestäkin ponnistuksesta.

Pam pam pamela?

Eki Mustakiikari selostaa parasta aikaa Urheilukanavalla BMW ADAC-sarjan kisaa ja tuli kolari. Eki totesi "sehän on TIETYSTI sarjan ainoa naiskuski Nnn Nnnn" :thumbup:

Kiitos vinkistä. Ohjelmaa tähän tylsyyteen tarvitaankin.