Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Ai jaa. Minullahan tuo on tässä tunnin sisällä jumittanut kahdesti. :o Ilmeisesti lunta linjoilla.

Autoja julkistetaan nii paljon tänää että serverit luovuttaa vähän jokapaikassa.

Tuntuu nää ongelmat vaan lisääntyvän niin paljon että kohta ei ole foorumia olleskaa.

:D Näemmä Turun seudun autokouluyritykset ovat idiootteja (kuten autokoulunopettaja sanoi), kun yrittävät kilpailla hinnalla toisiaan vastaan...

I-vaihe maksoi 950€ ja kakkonen näemmä 270. Onhan tuo toki turhaa, mutta halvempaa muualle maahan nähtynä. Esim. saman firman toimisto Jokioisissa (ja Tampereella) pitää lähtöhintaa siellä 1,3 k€:ssä.

ns. Normaalihinnalla autokoulun kate% olisi hieman yli 20:n luokkaa. Siitähän yrittäjä sitten "antaa omaa leipäänsä" erilaisten alennusten muodossa. Hintakilpailu syö tuota katetta, mutta pelivaraahan on.

Siinä autokoulussa missä kävin, on tällä hetkellä 1350€ + viranomaismaksut. Mulla tais olla hieman edullisempi. II-vaihe 320€ sisältäen ratamaksun.

Siinä autokoulussa missä kävin, on tällä hetkellä 1350€ + viranomaismaksut. Mulla tais olla hieman edullisempi. II-vaihe 320€ sisältäen ratamaksun.
Opetusluvalla tuli maksamaan bensoineen ehkä 300,- , kakkosvaihe oli samaa luokkaa.

On se hyvä, että saatiin alvi-alennus ravintolaruokiiin. Eilen Kemin Cumuluksen huviretkessä hamppari 15,90 ja kahvikuppi automaatista, josta saa kaikenlaisia kahveja 3 euroa.:nope::nope::nope:

Niin ja hotellihuone 137 euroa.:rolleyes:

On se hyvä, että saatiin alvi-alennus ravintolaruokiiin. Eilen Kemin Cumuluksen huviretkessä hamppari 15,90 ja kahvikuppi automaatista, josta saa kaikenlaisia kahveja 3 euroa.:nope::nope::nope:

Niin mutta Kemin ilmapiiri on kaiken ton arvonen.

Mukavaa että alvi-alennus näkyy tuotteissa, tuossahan saattaisi innostua ostamaan :frank:

Mulla ei oo sinappia
Mulla ei oo sinappia
Mulla ei oo sinappia
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄäääääääääääääää