Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Tämän maakunnan toisessa päässä jännätään Niinisalon (SatTr) kohtaloa. Kuinkahan käynee? PorPr Säkylässä ei liene vaaravyöhykkellä?

Juu eiköhän ne siirrä Niinisalon toiminnot Säkylään. Saa nähdä lakkauttaako suomenruotsalainen puolustusministeri Dragsvikin varuskunnan.

Myisiköhän tuon pirttipöydän erikseen? Mä oon ettiny just tuollasta rumaa tupakanpolttamaa, johon on kerran ruuvattu ihmisen käsi kiinni.

ruma pirttipöytä jossa tupakanpolttamia jälkiä ja kerran ihmisen käsi ruuvattu pöytään kiinni eli reikä pieni

Viimeksi muokattu:
Vois kait pikkuhiljaa lähteä ja perjantaina takaisin.

Olihan tuo kuntauudistus tyly. Oma kuntani liitettäisiin Sipooseen. Oma synnyinkaupunki (Hyvinkää) liitettäisiin Riihimäkeen :(

Kakstoistavuotista urakkaa on tällä hetkellä jäljellä 50 minuuttia. Ja tietty pari koetta vielä sen jälkeen, mutta siis noin periaatteellisella tasolla TJ 1.

Aioin vastata jotakin johonkin viestiin mutta nyt en muista mikä se viesti oli tai että mitä mun piti siihen vastata.
Voi sentään että pitikin käydä näin.

Sain opiskelija-asuntosäätiöltä yksiötarjouksen. 35,5 neliön kämppä, vuokra 460 euroa kuussa. On kyllä niin suolainen hinta että enpä taijja ihan vielä solusta luopua, ellei ole sitten ainoa mahdollisuus päästä yksiöön ilman toista puolentoista vuoden odottelua. Nykyisestä kahden hengen solusta kuitenkin maksan vain 290,- kuussa. Soittelen huomenna ja selvittelen ja mietiskelen.