Ok.
Syytän yhtä Maijaa!![]()
Eikäs lukio ole kuitenkin edelleen edellytys joihinkin jatko-opiskelupaikkoihin?
Jos haluaa matkaoppaaksi Ranuaan, lukio voi olla turha mutta tohtorin tutkintoon se voi olla oiva astinlauta?
Äidinkieli, Ruotsi (keskipitkä), Englanti (pitkä) [M], Saksa (pitkä), Matematiikka (pitkä), Historia [E], Maantiede [L]
Ok, ei mennyt läpi - tsekkaa pikaisesti guuglella Mayojen 2012 maailmanloppuennustukset.
*huoh* ja oikeastaan ISO *HUOH*
...ja nähtävästi on ollut opinnot hyödyksi.![]()
Eikäs lukio ole kuitenkin edelleen edellytys joihinkin jatko-opiskelupaikkoihin?
Ihan hienosti tähän saakka :ahem: (23 v valmistumisesta) Keväällä voi olla toisin, riippuu miten NSN:llä käy.
Saattaapi olla monta meikäläisen oloista insinöörismiestä huuhailemassa vailla kummempaa tekemistä paikallisten kulmilla. Pistä hei iso!!!
Veturinkuljettajan hommaan ainakin aiemmin vaadittiin lukion käyminen.
Kertoisitko minullekkin mikä?
Nykyään voi opiskella ammattikoulupohjalta tohtoriksi asti. Eli amis -> amk -> yliopisto (maisteri) -> lisensiaatti/tohtori. Se on ihan hyvä juttu ettei 16 vuotiaana tehty päätös amiksesta vaikuta koko loppuelämään vaan aina löytyy mahdollisuus jatko-opiskelulle.Eikäs lukio ole kuitenkin edelleen edellytys joihinkin jatko-opiskelupaikkoihin?
Jos haluaa matkaoppaaksi Ranuaan, lukio voi olla turha mutta tohtorin tutkintoon se voi olla oiva astinlauta?
Se on ihan hyvä juttu ettei 16 vuotiaana tehty päätös amiksesta vaikuta koko loppuelämään vaan aina löytyy mahdollisuus jatko-opiskelulle.
Mun mielestä on taas erittäin hyvä juttu, että 16 vuotiaana aloitettu ammattikoulu vaikuttaa loppuelämään antamalla hienon ja arvostetun ammatin.
Mun mielestä on taas erittäin hyvä juttu, että 16 vuotiaana aloitettu ammattikoulu vaikuttaa loppuelämään antamalla hienon ja arvostetun ammatin.
Syytä yhtä Maijaa!
Ok.
Syytän yhtä Maijaa!![]()
Kuten vaikkapa hampparin tahi hanslankarin.
D-vitamiinia ei lisätä luomumaitoon eikä eräisiin piimävalmisteisiin.
No ihan se, jos ne päivät, jolloin ei haukuta erottuvat harvinaisuudellaan positiivisina poikkeuksina. Niin ei pitäisi olla.
No tota. niin joo ei kuuluis olla ja nyt se o loppunu se haukkuminen.![]()