Tapahtumia & sattumuksia kaduilla ja maanteillä.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

DW

2009-2016
Se on kaksi kuukautta ja rupee noi joulumainoksetkin sateleen...

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Tällainen harvinaisuus tuli muuten viime viikolla vastaan tossa kylällä:
TEIJO
Varmasti on harvinaisuus. Muutama vuosi sitten luin tuosta kotterosta jotakin olisiko ollut Mobilistista ja silloin Googlailin lisätietoja. Melko vähän löytyi. En tiedä miten nyt, tuskin juuri enempää. Jokunen proto on jäljellä, ehkä yksi toimiva, ja unohduksen piiriin tämä jää.

Kevyille kuorma-autoille ei taida olla omaa camp-huumori-harrastusta, joten tuon rojukasan varsinainen arvo on ja tulee aina olemaan vain osiensa summa romumetallin arvossa. Paitsi arvokkain osa tuosta on se kuplan moottori. Muuten sitten tuo ei taida autokeräilijöitäkään kiinnostaa.

DW

2009-2016
Tällä viikolla pitäis olla joku nopeusvalvontaviikko. Siltikin tuntuu olevan aika kiukkuisen oloista menoa. Hyvät rahat olis tiedossa, kun kaupunkien sisääntuloväylille ratsiat laittaisi. 10-20% saisi pysähtymättä jatkaa.

Mangelo

Well-known member
Parkkipaikalla nuori nainen vaihtoi vaatteita. Pylly vaan näkyi kulman takaa. Pinkeät pakarat pinkeissä pikkuhousuissa.

GeGe

Talvihorrostaja
Tällä viikolla pitäis olla joku nopeusvalvontaviikko. Siltikin tuntuu olevan aika kiukkuisen oloista menoa. Hyvät rahat olis tiedossa, kun kaupunkien sisääntuloväylille ratsiat laittaisi. 10-20% saisi pysähtymättä jatkaa.
Tänään bongasin tutkapartion 40 km/h alueella, jossa harvoin näkee poliiseja tutkien kanssa. Olivat tutkaamassa vastaantulevaa kaistaa, joten jatkoin matkaa like a boss.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Tänään tuossa ajella huristelin rantatiellä menemään ihan muina miehinä kun yksi kaksi yllättäen orava lähti juosta möheltämään tien yli autoni edestä. Totesin että en kerkeä pysähtymään, mutta jos jarrutan niin se ei taida ihan osua renkaaseen. Jarrutin ja väistin hieman. Sitten rupesin peilistä vahtamaan että no kuinka kävi. Siellähän se maata retkotti tiellä koivet oikosenaan. Perkelettä jo siinää ääneen lausuin kun orava pomppasi ylös ja jatkoi juoksuansa tien yli. Eipä siis ollut osunut renkaaseen lain. Liekkö tekeytyi kuoliaaksi ettei hirviö söisi? En tiedä.

Viimeksi muokattu:

Varaaziz

Active member
Kun seuraavan kerran ylitän tietä, tekeydyn kuoliaaksi auton eteen.

DW

2009-2016
Kun seuraavan kerran juoksen, juoksen möheltäen.
Kannattaa käyttää alikulkua sitten. Kaikuukin kivasti. Varoittaa samalla risteävästä suunnasta tulijoita. Ties vaikka heittävät uukkarin jopa.

burb

.
Kuinkas pitkään sä Varaaziz (eli Varis) meinaat jatkaa kakkosnikillä? Onks Antista kuulunut mitään?

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Tänään olin poistumassa parkkipaikalta aikeenani kääntyä oikealle. Esteenä operaatiolle oli kävelijä joka kulki suojatien yli ja oikeastaan ei sitten muuta. Vasemmalta oli tulossa ainoastaan ryömintävauhtia farkkuvolvo jolla oli vilkku oikealle. Eli vilkutteli että kääntyy sinne parkkipaikalle josta olin lähdössä.
Vaan eipä siinä. Jalankulkija kun oli mennyt ja lähdin ajokaistalle niin se farkkuvolvo tulikin töötti pohjassa suoraan. Kädet heilui ja töötti lauloi. Ei osuttu. Vilkkuhan sillä räpsyi yhä koko ajan.
Tilanteen rauettua selkeni että se oli vilkuttanut kääntyvänsä sadan metrin päässä oikealle.
Minulle sattui täysin samanlainen tilanne vuosi sitten suunnilleen kun olin bensa-asemalta lähdössä. Minä päästin tämän vittuilijamulkun ihan sitten edelleni, ja ajelin aivan rauhallisesti perässään kunnes pysähtyi parkkipaikalle jolle oli menossa, ja kysyin sitten mulqvistilta että mitähän VITTUA se tööttäili! Kyllä töötti lauloi niin maan perkeleesti, mutta sitten kun olisi pitänyt vastata, niin ei kielenkannoista tullutkaan yhtään mitään ulos.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Minulle sattui täysin samanlainen tilanne vuosi sitten suunnilleen kun olin bensa-asemalta lähdössä. Minä päästin tämän vittuilijamulkun ihan sitten edelleni, ja ajelin aivan rauhallisesti perässään kunnes pysähtyi parkkipaikalle jolle oli menossa, ja kysyin sitten mulqvistilta että mitähän VITTUA se tööttäili! Kyllä töötti lauloi niin maan perkeleesti, mutta sitten kun olisi pitänyt vastata, niin ei kielenkannoista tullutkaan yhtään mitään ulos.
Todennäköisesti kuljettaja oli jo läheltä piti -hetkellä kuollut.

T: Venäjän tiedotustoimisto

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mulle sattuui kans kerran ihan samanlainen tapaus kuin Pyryfille, kuitenkin sillä erolla, että...
a) se oli kissa
b) jonka ehdin näkemään vain vilaukselta silmänurkasta
c) ennen kuin se juoksi suoraan oikeanpuoleisen eturenkaan alle
d) tupla-tömps eli myös takarengas sai osansa
e) se kuali

Niin että hassuja otuksia nua kyllä.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.