Tapahtumia & sattumuksia kaduilla ja maanteillä.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

jjv

Arschloch
Tällainen harvinaisuus tuli muuten viime viikolla vastaan tossa kylällä:

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Oi! Teijo! Aikanaan tuollaisia tuli ihasteltua Riihimäellä, jossa niitä oli useampikin.
Teijollahan on tiettyjä yhteyksiä suomalaiseen autourheiluunkin.

jjv

Arschloch
Oi! Teijo! Aikanaan tuollaisia tuli ihasteltua Riihimäellä, jossa niitä oli useampikin.
20 kappaletta noita on ollut rekisterissä viime vuonna.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Itsehän näin tuossa tovi, jos toinenkin sitten liikenteessä valkoisen ja ruostuneehkon Foton-merkkisen kevyen kuroma-auton. Enpäs ole ikinä ennen moista autoa/merkkiä elävänä nähnyt, saati, että olisin edes tiennyt moisen merkin olemassaolosta.

Mutta Google todisti, että Foton-merkkisiä autoja on tosiaan olemassa. Kaikkea sitä on.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kyllä. Etukirjainta vaihtamalla saadaan Keijo, joka taas on huikean suomalaisen formula yksi ässän, ja pistetilaston kärkimiehen, Nico Rosbergin isä!!!:ahem::thumbup::ahem::thumbup:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Pitstop Piippolan Shellillä. Kahvi 1,60 ja iso pala pannaria 1,60.

Voittajafiilis!

markoj

Custom User
Olen karavaanari, teiden tukko, viimeinen lukko ja ammattimainen morottaja.

Mangelo

Well-known member
Rullaluistelija tyttönen heitti suutuspäissään sauvat ojaan. Olivat mallia 80-luku-murtomaahiihto :eek:

Sue_me

Well-known member
Ekaa kertaa pitkästä aikaa joku automulkku yritti ajaa yli suojatiellä.

Tämä punainen farmaripassat lähti liikenneympyrästä paikaltaan ja kääntyi oikealle. Kiihdytti vielä kovaa kun olin hiljaa valuttelemassa fillarilla suojatien yli. Näkemäesteitä ei ollut.

Sääli, etten kerennyt näkemään rekkaria. Enkä naamaa, että minkä näköinen kuski oli. Samalla olisi saattanut selvitä oliko tahaton vai tahallinen kiihdyttäminen. Tahallisessa tapauksessa olisi seuraavalla kerralla parkkipaikalla tavattaessa ollut paskatin kumit tyhjänä.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Tahallisessa tapauksessa olisi seuraavalla kerralla parkkipaikalla tavattaessa ollut paskatin kumit tyhjänä.
Jelppaan kaveria. Käyn kaikilla kuvauksennäköisillä autoilla, joita vaan näen.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Tänään olin poistumassa parkkipaikalta aikeenani kääntyä oikealle. Esteenä operaatiolle oli kävelijä joka kulki suojatien yli ja oikeastaan ei sitten muuta. Vasemmalta oli tulossa ainoastaan ryömintävauhtia farkkuvolvo jolla oli vilkku oikealle. Eli vilkutteli että kääntyy sinne parkkipaikalle josta olin lähdössä.
Vaan eipä siinä. Jalankulkija kun oli mennyt ja lähdin ajokaistalle niin se farkkuvolvo tulikin töötti pohjassa suoraan. Kädet heilui ja töötti lauloi. Ei osuttu. Vilkkuhan sillä räpsyi yhä koko ajan.
Tilanteen rauettua selkeni että se oli vilkuttanut kääntyvänsä sadan metrin päässä oikealle.

Toki olisi minun syyni ollut jos olisi kolahtanut. Mutta kovin olen ymmärtänyt niin ja siihen tottunut, että vilkku tarkoittaa aikomusta kääntyä seuraavasta risteyksestä.

DW

2009-2016
Tää Pyryfin vilkkukyrpä on just näitä, kun ei aivokapasiteetti riitä hahmottamaan kahta risteystä samaan aikaan. Toinen mitä ne tekee on se, kun ajelevat jonojen perään ja tukkivat aikaisemmat risteykset pysähtymällä keskelle niitä. Ja nopeusrajoituksiakin pitäisi vielä korottaa?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.