Tapahtumia & sattumuksia taloyhtiössä/naapurustossa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Olga sanoi:
Pelotti tulla kotiin, kun ei tiennyt, mikä on 'homman nimi'.

Postiluukkuuni oli ilmestynyt ruutupaperille kirjoitettu anteeksipyyntö, jossa tämä alakerran kaveri kertoi raivonneensa naapurilleni, joka ei ole noudattanut sääntöjä. En vain ymmärrä, että miksi se minulle pihaan huusi, jos oli asiaa neloskerrokseen eri henkilölle. :doubtful: Käsiala oli sama kuin muutaman yön takaisessa lapussa naapurin oven takana, ja siinä silloin ilmoitettiin, että ovat epätoivottavia, jos homman nimi ei muutu. Kyse on ilmeisesti alakerran ja yläkerran uusien asukkaiden jäsentenvälisestä kisasta, johon minä sorruin tulilinjalle. :( En tiedä, mistä sääntörikkomuksesta tässä sitten on kyse.
No eihän tuo ole vissiin ihan normaali tapa muuttaa uuteen taloon.

burb

.
No nynne samperin korjaussedät poraa just silloin kun tavalliset veronmaksajat yrittää nukkua! :mad_old:
Klo 11:36 alkoi sellanen jyrinä että jopa meikäläinen heräsi, nyt tää lopalisaatio on mennyt liian pitkälle. :thumbdown :jaska:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
VR sanoi:
No eihän tuo ole vissiin ihan normaali tapa muuttaa uuteen taloon.
Nyt helpottaa vähän, kun 'salapoliisina' olen laillisin keinoin selvittänyt tämän tyypin nimen, työpaikan, ammatin, puhelinnumeron. Kerroin työkaverille, että sieltä voi ensiksi kysellä, jos minulle käy kehnosti. :eek:

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Et oo tänne ajatellut laittaa?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
'jipsi' asuu tuolla Suomen sivistyksen kehdossa, jossa sopimattomasti tai rikollisesti käyttäytyviä maalaistolloja ei asu lain. :eek:

Siellä sitä vaan ryystetään kaputsiinoo pikkurilli ojossa ja puhutaan ruotsalaisittain lausuen 'hoono soomi'. :rolleyes:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Moe Szyslak sanoi:
'jipsi' asuu tuolla Suomen sivistyksen kehdossa, jossa sopimattomasti tai rikollisesti käyttäytyviä maalaistolloja ei asu lain. :eek:

Siellä sitä vaan ryystetään kaputsiinoo pikkurilli ojossa ja puhutaan ruotsalaisittain lausuen 'hoono soomi'. :rolleyes:
Joo, mutta artikulaatiosta riippumatta mun puheita ei ymmäretä lain.

H_Hihhuli

Well-known member
Naapuri kävi valittamassa, että soitan stereoita liian lujaa. :doubtful: Menee kuulemma kuudeksi töihin. :eek:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.