Albert Oil
Hippi ja juntti
Itse olen hiirenpyytäjä, etenkin näin pakastuessa.
Näen jo sieluni silmin Fingerporin:
Näytä liitetiedosto 22106
Itse olen hiirenpyytäjä, etenkin näin pakastuessa.
Tässä ilmeni nyt sellainen lain vastainen seikka, jonka johdosta taloyhtiö joutuu maksamaan meille ja naapurillemme yli 1000 euroa rahhoo per talous.
Paljonko on Albertin osuus? Tonttu? 800:hatkaksisataa jyyröä?
Nyt kaikki jonossa kadehtimaan Puolipöhköä tämän saatua 1470€ rahaa jonka on aiemmin maksanut pienissä erissä sähköyhtiölle.
Siitä huolimatta kinuat Puolipöhköltä 800 jyystöä.Mä sun "järkkäilys" tiedän. Edellisestä kerrasta vieläkin suoli vuotaa.
Siitä huolimatta kinuat Puolipöhköltä 800 jyystöä.
Jääväsin itseni vahinkoa kärsineille osakkaille maksettavan korvauksen päätöksestä (olinhan itse toinen vahinkoa kärsinyt) ja kävin sillävälin vääntämässä mahtavat tortut isännöintiyrityksen saniteettitiloissa.
Mikäli teidän ja mummon huoneistojen ylimääräiset kustannukset ovat samaa kokoluokkaa päätös on mitä ilmeisimmin täysin väärä. Hyvityksen tulee kohdistua asunto-osakkeille, ei suoranaisesti osakkeille. Osakkeen omistajan henkilöllisyydellä ei ole merkitystä, vaan teidän perheenne on tavallaan perinyt aiemman osakkaan saatavat taloyhtiöltä.Muu hallitus oli jöötin synnyttämisen aikana saanut asian puitua.
1470 euroa meille ja 2400 euroa naapurin mummolle kulukorvausta yhtiön tilojen lämmittämisestä useiden vuosien ajalta.
Aim, hit, score!
"Äänestäkää! Lähren paskalle." :thumbup:
Ihan tulee mieleen yks isän kaveri joka muutti omakotitalosta rivitaloon, koska kunto ei oikein enää kestänyt pihahommia. Tais olla vuosi myöhemmin kun osti taas omakotitalon. Oli niin riidoissa kaikkien naapureiden kanssa, että totesi mieluummin kuolevansa lumikolan tai ruohonleikkurin ääreen kuin jatkavansa rivarissa kyräilyä. Mut Pöhkis on voitolla!
Mikäli teidän ja mummon huoneistojen ylimääräiset kustnnukset ovat samaa kokoluokkaa päätös on mitä ilmeisimmin täysin väärä. Hyvityksen tulee kohdistua asunto-osakkeille, ei suoranaisesti osakkeille. Osakkeen omistajan henkilöllisyydellä ei ole merkitystä, vaan teidän perheenne on tavallaan perinyt aiemman osakkaan saatavat taloyhtiöltä.
Entä linjatuomari?
Öhöhöh. Höhöhö. Öö.
Olisko avustava erotuomari nykyvään?