Albert Oil
Hippi ja juntti
Mikseiköhän Bobakki enää kirjoittele?
Me ei olla hänen arvoisiaan.Mikseiköhän Bobakki enää kirjoittele?
Jätkä tavannu Bobakin ennen syntymäänsä.Kerron teille tapaamisestani Bobakin kanssa 21.3.1978.
Jopsa hän perustajajäsenenä pysyttelee ja kirjoitelee näinä aikoina ainoastaan F1-Areenalla?Mikseiköhän Bobakki enää kirjoittele?
Vilkasta on.
Räikkösen loppukiri riitti toiseksi, Hamilton jälleen voittoon
Kuuluisikohan F1-Forum em. paikkoihin, kuuluisikohankinpas?Joskus sitä tuntee vahvasti olevansa paikassa johon ei kuulu.
Kaikki paikat joissa voi olla housuitta, tuntuvat kodilta. Joten.Kuuluisikohan F1-Forum em. paikkoihin, kuuluisikohankinpas?
Olisit vähän ''krhmhmrmh', tuo noissa kelloissa tulisi lain mukaan olla hinta'.Joskus sitä tuntee vahvasti olevansa paikassa johon ei kuulu.
Tänään koin sellaisen hetken, kun olin viran puolesta kellokaupan koktaitilaisuudessa jossa kaikilla muilla oli puku päällä eikä puulaakin myymiin kelloihin oltu vaivauduttu laittamaan hintalappuja.
Ei Cocktail-tilaisuudessa.Olisit vähän ''krhmhmrmh', tuo noissa kelloissa tulisi lain mukaan olla hinta'.
Juu, kun eipä niitä poikia mulla enempää ole, aikuinenhan tuo jo on.Onks tää se kilpa-autoakin ajanut poika?
Kyllä me Jonin muistamme ja tunnemmekin. Aika harvakseltaan nykyään täällä postailee, liekö dieetillä?Juu, kun eipä niitä poikia mulla enempää ole, aikuinenhan tuo jo on.
Luin väärin.liekö deiteillä?
Sä oot erehtynyt, vaikka mun poika onkin aika lailla samanlainen kuin Joni. Kuitenkin muutama pikku eroavaisuus tuli kuitenkin heti mieleen, poika on kokopäivätöissä, opiskelee yliopistossa, ei vietä aikaa invavessoissa juoden siideriä ja lonkeroa, on muutaman vuoden Jonia nuorempi. Liikkuu suurimmaksi osaksi oman ikäistensä kanssa, ei pidä itseään teininä, eikä hae seuraa alaikäisistä tytöistä.Kyllä me Jonin muistamme ja tunnemmekin. Aika harvakseltaan nykyään täällä postailee, liekö dieetillä?